at sove under liggende amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Muhmi

Det er meget dybt boret ind i dig, altså moderfølelsen... Jeg ammer liggende om natten hvor jeg falder i søvn igen når jeg har lagt ham til... Ligeså snart han slipper vågner jeg.... Nogle gange har han ligget og moslet lidt, når det er morgen, men jeg vågner af den mindste bevægelse fra ham af... Og sådan har det alle dage været siden jeg begyndte at amme liggende.... Jeg har aldrig lagt mig på ham eller kommet til at give ham en albue i hovedet eller noget, for inderst inde, så sover jeg slet ikke, selvom jeg gør....

Giver det mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Noneother

Jeg sov som en sten, mens jeg natammede. Jeg lærte meget hurtigt det der med at vi lå ned, for ellers faldt jeg simpelthen i søvn, imens vi sad. Hvilket gav anledning til en god gang hold i nakken.

Så vi faldt bare i søvn sammen når vi lå der. Det giver SÅ meget ekstra energi, hvis man kan gøre det på den måde. -og så er det jo super hyggeligt at ligge og putte med sit lille barn.

Anmeld

29. oktober 2011

dorthemus

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der sover når i ammer liggende? Har pga ammeproblemer kun ammet siddende. Men nu det fungerer ammer jeg også liggende. Og synes det er sygt svært at holde mig vågen! Nu ligger jeg her og hun har spist i en halv time. Kan man godt tillade sig at sove? Hvordan sikres man så man vågner når den lille har spist færdig?

Jeg ammede min datter liggende for hun sov i min seng det første år. Det var dejlig nemt og jeg havde ingen problemer. Lagde hende bare til og så suttede hun. Jeg sov også tit imens

Anmeld

29. oktober 2011

babyMark

det var mere reglen end undtagelsen at jeg faldt i søvn, mens jeg ammede liggende. Det var da super. Lillemanden lå trygt og godt tæt ved sin mor. Har tænkt mig at gøre det på samme måde denne gang....

Anmeld

29. oktober 2011

Moms

Tina&Martin skriver:

Når du bruger suttebrik skal du nok lige være lidt opmærksom.. Det gjorde jeg også i starten, og vågnede engang ved at madeleine havde den inde i munden, CHOK... så jeg stoppede med at bruge den om aftenen/morgenen i frygt for at jeg ville falde i søvn.

Øh, her har jeg lige brug for lidt oplysning.

Jeg har ikke født endnu og ved ikke om jeg kommer til at bruge suttebrik.

Men jeg kan ikke lige se, hvorfor det skulle være så farligt at falde i søvn ammende med suttebrik.

Hvorfor?

Moms

Anmeld

29. oktober 2011

2babygirls

Moms skriver:

Øh, her har jeg lige brug for lidt oplysning.

Jeg har ikke født endnu og ved ikke om jeg kommer til at bruge suttebrik.

Men jeg kan ikke lige se, hvorfor det skulle være så farligt at falde i søvn ammende med suttebrik.

Hvorfor?

Moms

Den er jo ikke voldsom stor den suttebrik, så min lille mus havde den helt inde i munden.
Jeg ved ikke om du har set en, men der er jo plads til brystvorten og så lidt flade rundt om den, og en nyfødt's mund har jo ikke alverdens plads, såden fyldte hele hendes mundhule.

Anmeld

29. oktober 2011

Moms

Tina&Martin skriver:

Den er jo ikke voldsom stor den suttebrik, så min lille mus havde den helt inde i munden.
Jeg ved ikke om du har set en, men der er jo plads til brystvorten og så lidt flade rundt om den, og en nyfødt's mund har jo ikke alverdens plads, såden fyldte hele hendes mundhule.

Ok - nej jeg har kun set den på billeder, så var ikke klar over, at de kunne få den helt ind i munden.

Tak for oplysningen :-)

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.