at sove under liggende amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.730 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der sover når i ammer liggende? Har pga ammeproblemer kun ammet siddende. Men nu det fungerer ammer jeg også liggende. Og synes det er sygt svært at holde mig vågen! Nu ligger jeg her og hun har spist i en halv time. Kan man godt tillade sig at sove? Hvordan sikres man så man vågner når den lille har spist færdig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Tullemuzz

Lytter lige til med her for det har jeg også tænkt på håber bare jeg kan få min amning i gang når lille pigen vil ud

Anmeld

29. oktober 2011

kirsti

Selvfølgelig kan du det, det er en af fordelene ved liggende amning!
Ang at vågne når den lille er færdig så var det for mit eget vedkommende ikke noget jeg gik op I for som regel faldt han også I søvn midt I det hele, men han var heller ik et barn der havde brug for at bøvse efterfølgende

Anmeld

29. oktober 2011

MortilCilas

Jeg sov/sover liggende, jeg kunne/kan ikke holde mig vågen. Da amningen kørte kunne jeg ikke holde mig vågen, det så rart og afslappende at amme Og nu har min søn sovet i min seng, fra han var nyfødt af. (nu sover han i sin egen seng, og gjorde han fra han var 7 måneder) men jeg vågned bare han trak vejret dybt, eller han bevæged sig, og de første 2 måneder sov jeg ikke ret godt, pågrund af at jeg vågned konstant af ham

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Hun sover nemlig også i vores seng og falder selv i søvn under amning. Men problemet er jeg bruger suttebrik, så det er ikke sådan at vorten naturligt falder ud af hendes mund når hun falder hen nemlig

Anmeld

29. oktober 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der sover når i ammer liggende? Har pga ammeproblemer kun ammet siddende. Men nu det fungerer ammer jeg også liggende. Og synes det er sygt svært at holde mig vågen! Nu ligger jeg her og hun har spist i en halv time. Kan man godt tillade sig at sove? Hvordan sikres man så man vågner når den lille har spist færdig?

Jeg faldt altid i søvn, for Madeleine brugte bare brystet som suttereserve når hun havde spist. Nu Lå hun altid bom stille og sov op af mig så hun ville hun kunne rulle om på ryggen.

Anmeld

29. oktober 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. Hun sover nemlig også i vores seng og falder selv i søvn under amning. Men problemet er jeg bruger suttebrik, så det er ikke sådan at vorten naturligt falder ud af hendes mund når hun falder hen nemlig

Når du bruger suttebrik skal du nok lige være lidt opmærksom.. Det gjorde jeg også i starten, og vågnede engang ved at madeleine havde den inde i munden, CHOK... så jeg stoppede med at bruge den om aftenen/morgenen i frygt for at jeg ville falde i søvn.

Anmeld

29. oktober 2011

Zafir

Sov du bare Sov dejligt...

Baby spytter jo bare ud når hun er færdig...

Anmeld

29. oktober 2011

stm2812

Anonym skriver:

Jeg ammer også liggende og falder ofte også i søvn samtidig. Vi har ingen problemer oplevet med dette. Det gør både at man selv får noget mere søvn, samtidig med at den bette får en masse tryghed og nærhed

Anmeld

29. oktober 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg blev nødt til at amme liggende med et kejsersnit, så vi faldt altid i søvn om natten  Om morgenen tog hun lige en tår bryst, og så sov vi videre... Hun lå tæt op ad mig og puttede  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.