Føler mig ensom :( .. Savner DK

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Azooo

Ved ikke lige hvad det kan hjælpe, men brug for at lufte ud her .. Er for nylig flyttet til Tyskland, byen München.. HELE 14timer med tog/bil væk fra dk.. Med fly ca. 2-4 timer .. Meeeeen savner det skønne land DANMARK, MIN FAMILIE OOOOOG MINE VENNNNER JAAA!! .. så kedeligt her når man ikk rigtig kender nogen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Kunne godt forestille mig at det nok var lidt kedeligt, hvis man ingen rigtig kendte dernede..

Anmeld

28. oktober 2011

Zafir

Uhhh det forstår jeg godt. Jeg syntes det er så facinerende jer, der tør flytte udenlands!!
Jeg forstår godt at du savner Danmark.

HVad laver du dernede? Hvorfor flyttede du?

Og det er vel også et eventyr, selvom du er langt væk

Anmeld

28. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Heza2410 skriver:

Ved ikke lige hvad det kan hjælpe, men brug for at lufte ud her .. Er for nylig flyttet til Tyskland, byen München.. HELE 14timer med tog/bil væk fra dk.. Med fly ca. 2-4 timer .. Meeeeen savner det skønne land DANMARK, MIN FAMILIE OOOOOG MINE VENNNNER JAAA!! .. så kedeligt her når man ikk rigtig kender nogen ..

øvs øvs øvs ...

men det er jo en skøn by så du må ud og udforske den  

Anmeld

28. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Heza2410 skriver:

Mon ikke du skal gi' det lidt tid...-ikke mærkeligt at ha' hjemve når man lige er flyttet !!

Godt du har baby. dk så

Mette

Anmeld

28. oktober 2011

TaAsJu

Har siddet i samme situation som dig.. i et nyt og fremmede land og det hele virker håbløst.. man vil bare hjem til lille DK..

nu snart 2 år efter sidder jeg her endnu og har det bedste liv

Forskellen på dig og mig er jeg bor på Grønland..

Hvad laver i der nede, hvis jeg må spørge???

Også lige et for hvor kan man føle sig håløst langt væk

Anmeld

28. oktober 2011

Azooo

Jaa er så glad for at der findes baby.dk hvad ku jeg da ha gjord uden den .. Taak for i skriver tilbage søde piger/damer ... Men nu skal i hør grunden til jeg flyttet hertil .. KÆRLIGHED SELVFØLIGE .. er blevet gift med min elsked mand og har nu en søn på to måneder .. Bestemte mig for at flytte hertil og starte på helt nyt .. Er self lykkelig og så videre men man savner bare at snakke med nogen som samme sprog tage ud til de steder man kender og meget mere .. Manden har vist rundt meget her og det ikk li altid han ka tage ud med mig .. Og udover manden har man brug for nogle venner .. Ja som nogen af jer siger , jeg skal viste væne mig til det .. Har været gift for to år siden men har først rigtig flyttet for nylig da jeg helt fik ordnet mine papir med flytte adresse og så videre Var frem og tilbage hele tiden .. Bor fast her nu og der er gået snart halvt år

Anmeld

28. oktober 2011

TaAsJu

Heza2410 skriver:

Jaa er så glad for at der findes baby.dk hvad ku jeg da ha gjord uden den .. Taak for i skriver tilbage søde piger/damer ... Men nu skal i hør grunden til jeg flyttet hertil .. KÆRLIGHED SELVFØLIGE .. er blevet gift med min elsked mand og har nu en søn på to måneder .. Bestemte mig for at flytte hertil og starte på helt nyt .. Er self lykkelig og så videre men man savner bare at snakke med nogen som samme sprog tage ud til de steder man kender og meget mere .. Manden har vist rundt meget her og det ikk li altid han ka tage ud med mig .. Og udover manden har man brug for nogle venner .. Ja som nogen af jer siger , jeg skal viste væne mig til det .. Har været gift for to år siden men har først rigtig flyttet for nylig da jeg helt fik ordnet mine papir med flytte adresse og så videre Var frem og tilbage hele tiden .. Bor fast her nu og der er gået snart halvt år

Ja så kan jeg godt forstå dig.. Kender din mand ikke nogen søde par?? Så du kunne finde nogle nye veninder??  men ellers er vi her altid...

Anmeld

28. oktober 2011

Azooo

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ja så kan jeg godt forstå dig.. Kender din mand ikke nogen søde par?? Så du kunne finde nogle nye veninder??  men ellers er vi her altid...

Fleste a hans venner er single .. Og så var der en der var gift , kendte hans dame men nu hvor jeg flyttet her er hun flyttet væk og laaangt væk .. Lidt uheldig er jeg .. Svigerfamilien øøhhmm ikk alt man kan med svigerfamilien som man kan med venner/veninder .. Starter på noget skole når min baby fylder først et år .. Så ka man find nogen på skolen .. Sproget er ogs det største problem ..

Anmeld

28. oktober 2011

Muffin_girl

Heza2410 skriver:

Kan jeg godt forstå 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.