jeg føler mig som

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Na-Wi

Anonym skriver:

verdens væreste kæreste/forlovet min kæreste er ude med firmaet og spise og senere skal de i byen. jeg har det elendigt med det. da alle andre jeg har været sammen med har været mig utro så jeg har meget svært ved og stole på en anden fyr. troede jeg stolede 100 procent på ham men kan jeg se jeg åbenbart ikke gøre da jeg er bange for han vil tage stoffer og finde en anden tøs. jeg hader jeg tænker og tror det hele tiden og det især slemt når jeg bare sidder herhjemme idag og ikke og have noget at lave. og har ingen veninder der kan være sammen.. 

jeg skulle bare ud med det 

Hvis jeg får det sådan går jeg som regel i seng eller starter ekstrem hovedrengøring.. Det hjælper Læg din telefon væk, men alligevel et sted hvor du kan hører den hvis den ringer, bare så du ikke begynder at skrive irriterende beskeder til ham Lidt tips herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Naannaa87 skriver:

Hvis jeg får det sådan går jeg som regel i seng eller starter ekstrem hovedrengøring.. Det hjælper Læg din telefon væk, men alligevel et sted hvor du kan hører den hvis den ringer, bare så du ikke begynder at skrive irriterende beskeder til ham Lidt tips herfra

har det med slet ikke og skrive til ham.. overvejer og tage hjem til en veninde så jeg kan glemme det,, 

Anmeld

28. oktober 2011

Na-Wi

Anonym skriver:

har det med slet ikke og skrive til ham.. overvejer og tage hjem til en veninde så jeg kan glemme det,, 

God ide og god tur

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Naannaa87 skriver:

God ide og god tur

tak  

ved nemlig jeg kommer til at skrive noget som gøre ham ked af det eller sådan noget og det ønsker jeg ikke 

Anmeld

28. oktober 2011

Na-Wi

Anonym skriver:

tak  

ved nemlig jeg kommer til at skrive noget som gøre ham ked af det eller sådan noget og det ønsker jeg ikke 

Kender det.. Jeg bliver en rigtig kælling når jeg først kommer i det forkerte humør, så god ide at tage ud til din veninde Måske i også kan tage en tur i byen ?

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Naannaa87 skriver:

Kender det.. Jeg bliver en rigtig kælling når jeg først kommer i det forkerte humør, så god ide at tage ud til din veninde Måske i også kan tage en tur i byen ?

Tror bare vi hygge drikker derhjemme måske

Anmeld

28. oktober 2011

Na-Wi

Anonym skriver:

Tror bare vi hygge drikker derhjemme måske

Det er også hyggeligt men ha en skøn aften

Anmeld

28. oktober 2011

Saram

Anonym skriver:

nemlig gøre jeg os.. 

og ved hvordan han var i sin fortid og hvordan har været mod alle hans andre kæreste.. så det svært

Ej hvor jeg bare føler med dig ! Håber ikke din aften bliver alt for slem. Du kan altid bare skrive, tror alligevel ikke jeg går i seng før han kommer hjem.

Anmeld

28. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

verdens væreste kæreste/forlovet min kæreste er ude med firmaet og spise og senere skal de i byen. jeg har det elendigt med det. da alle andre jeg har været sammen med har været mig utro så jeg har meget svært ved og stole på en anden fyr. troede jeg stolede 100 procent på ham men kan jeg se jeg åbenbart ikke gøre da jeg er bange for han vil tage stoffer og finde en anden tøs. jeg hader jeg tænker og tror det hele tiden og det især slemt når jeg bare sidder herhjemme idag og ikke og have noget at lave. og har ingen veninder der kan være sammen.. 

jeg skulle bare ud med det 

Ved han hvordan du har det? Taler i ofte om det? Min erfaring siger mig, at det hjælper at tale åbent om det. Så mange gange som det kræves. Ikke anklagende eller bebrejdene, men blot stille, roligt og åbent om alle de tanker og følelser der vælter frem, og hvorfor de vælter frem. 

Anmeld

28. oktober 2011

PernilleogDennis

Min kæreste er også ude i aften.. i haate it.. falder heller aldrig i søvn før han er hjemme, om så klokken er 3-4 stykker.

Det er forfærdeligt... Den der følelse.. man har bare en bestemt følelse i maven.. føler man skal på toilet hele tiden.. iiiih.. Og tænker konstant hvad han laver nu.. Hvorfor tager han ikke hans telefon, hvorfor svare han ikke.. Derfor skriver jeg heller aldrig til ham før der ihvertfald er gået en 3 timer, og kun EN besked..

Han synes nemlig det er piiiiiiisse træls når jeg ringer og skriver hele tiden , hvilket jeg sagtens kan følge ham i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.