jeg føler mig som

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.310 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Anonym trådstarter

verdens væreste kæreste/forlovet min kæreste er ude med firmaet og spise og senere skal de i byen. jeg har det elendigt med det. da alle andre jeg har været sammen med har været mig utro så jeg har meget svært ved og stole på en anden fyr. troede jeg stolede 100 procent på ham men kan jeg se jeg åbenbart ikke gøre da jeg er bange for han vil tage stoffer og finde en anden tøs. jeg hader jeg tænker og tror det hele tiden og det især slemt når jeg bare sidder herhjemme idag og ikke og have noget at lave. og har ingen veninder der kan være sammen.. 

jeg skulle bare ud med det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Nettemor

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

taak har jeg brug for

Anmeld

28. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

verdens væreste kæreste/forlovet min kæreste er ude med firmaet og spise og senere skal de i byen. jeg har det elendigt med det. da alle andre jeg har været sammen med har været mig utro så jeg har meget svært ved og stole på en anden fyr. troede jeg stolede 100 procent på ham men kan jeg se jeg åbenbart ikke gøre da jeg er bange for han vil tage stoffer og finde en anden tøs. jeg hader jeg tænker og tror det hele tiden og det især slemt når jeg bare sidder herhjemme idag og ikke og have noget at lave. og har ingen veninder der kan være sammen.. 

Kender følelsen
Til dig..

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mikkel's mor <3 skriver:

Kender følelsen
Til dig..

taak

ja det en rigtig trist følelse 

Anmeld

28. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

kæmpe krammer herfra.. Bliv på baby.dk, så vil du ikke føle dig alene 

Anmeld

28. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

taak

ja det en rigtig trist følelse 

Meget, håber trods alt du får en god aften alligevel

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

kæmpe krammer herfra.. Bliv på baby.dk, så vil du ikke føle dig alene 

taak tror jeg os jeg gøre heheh 

Anmeld

28. oktober 2011

Saram

Pyha hvor jeg føler med dig.

Min kæreste skal ogaå til fest i aften, synes bestemt ikke det er sjovt at sidde her hjemme alene med alle de tanker om hvad der kan ske.

Du får ihvertfald lige et kæmpe !!

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Saram skriver:

Pyha hvor jeg føler med dig.

Min kæreste skal ogaå til fest i aften, synes bestemt ikke det er sjovt at sidde her hjemme alene med alle de tanker om hvad der kan ske.

Du får ihvertfald lige et kæmpe !!

nemlig gøre jeg os.. 

og ved hvordan han var i sin fortid og hvordan har været mod alle hans andre kæreste.. så det svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.