Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Ud du kan jo være alt ml. 4-20 uger. Tror dog du er omkring uge 8..
Ud du kan jo være alt ml. 4-20 uger. Tror dog du er omkring uge 8..
hehe, det jo det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LevisMor skriver: hmm.. ja den er svær, for vi vokser jo alle meget forskelligt, men jeg så ca sådan ud da jeg var i uge 13-14 så det bliver mit gæt
hmm.. ja den er svær, for vi vokser jo alle meget forskelligt, men jeg så ca sådan ud da jeg var i uge 13-14 så det bliver mit gæt
okaj
Anonym skriver: hehe, det jo det
Nikita Victoria skriver: Jeg gætter på uge 20 Men KUN fordi du skrev vi bliver chokerede. Ellers ville jeg havde gættet på ca. uge 10, for der så jeg selv sådan ud.
Jeg gætter på uge 20 Men KUN fordi du skrev vi bliver chokerede. Ellers ville jeg havde gættet på ca. uge 10, for der så jeg selv sådan ud.
men ikke ensbetydende med det mere end der bliver regnet med hehe
Anonym skriver: okaj
Vi er nået side 4
Jeg vil skyde på ca. 12 uger
An&Jo skriver: alt efter hvordan baby ligger kan du jo være langt henne.. mit gæt må være uge 18..
alt efter hvordan baby ligger kan du jo være langt henne.. mit gæt må være uge 18..
okaj tak for svar
MilleMus1988 skriver: hmmm pas, det ved jeg faktisk ik hehe , . men kunne ik gå uden at sige SWEET tussss . .
hmmm pas, det ved jeg faktisk ik hehe , . men kunne ik gå uden at sige SWEET tussss . .
fair, og tak
Anonym skriver: men ikke ensbetydende med det mere end der bliver regnet med hehe
Nej det tænkte jeg faktisk også, men blev enig med mig selv om at det ikke kunne være den anden vej. Det er for vildt.
Kom så med det.. vi er på side 4 nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128