Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hmm.. ja den er svær, for vi vokser jo alle meget forskelligt, men jeg så ca sådan ud da jeg var i uge 13-14 så det bliver mit gæt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg gætter på uge 20 Men KUN fordi du skrev vi bliver chokerede. Ellers ville jeg havde gættet på ca. uge 10, for der så jeg selv sådan ud.
MaleneG skriver: Ehm.. Ud fra hvilken form jeg selv havde, så vil jeg sige uge 4 eller 5. Men vi vokser jo alle så forskellig, så lige så vel som du kan være i uge 4, kan du jo være i uge 12
Ehm.. Ud fra hvilken form jeg selv havde, så vil jeg sige uge 4 eller 5.
Men vi vokser jo alle så forskellig, så lige så vel som du kan være i uge 4, kan du jo være i uge 12
fedt svar afslører i aften - og min tanke bag spørgsmålet
xoxotasha skriver: Sådan så jeg ud i ca. 8 uge Så det bliver mit gæt.
Sådan så jeg ud i ca. 8 uge Så det bliver mit gæt.
okaj
tanja. skriver: Er det første barn? For så gætter jeg på 12-14 uger henne
Er det første barn? For så gætter jeg på 12-14 uger henne
Anonym skriver: Jeg er første gangs gravid, og vil gerne vide, hvor langt henne i tror jeg er? Det er fra samme dag billederne
Jeg er første gangs gravid, og vil gerne vide, hvor langt henne i tror jeg er?
Det er fra samme dag billederne
AnneBJ skriver: 18-20 stykker
18-20 stykker
hold da op hehe. men tak for svar
LunaLykke skriver: Jeg gætter på 12 uger. Selvom min egen mave slet ikke var så tydelig i uge 12-13. Men det gætter jeg på alligevel
Jeg gætter på 12 uger. Selvom min egen mave slet ikke var så tydelig i uge 12-13. Men det gætter jeg på alligevel
okaj, din var mindre?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128