Hej alle 
Vi har verdens dejligste og gladeste dreng på 13 måneder. I øjeblikket er han bare SLET - og jeg mener virkelig SLET IKKE til at styre når han skal pusles!!!! Han gider overhovedet ikke ligge ned og prøver hele tiden at komme op/rundt på maven og jeg ved ikke hvad!! Og når der er gevindst i bleen, så duer det altså bare ikke at han ikke kan ligge stille!!! Og vi har besluttet at vise ham, at når man bliver puslet, så ligger man ned (er han medgørlig, så er vi 5 minutter om at skifte og give ham rent tøj på, så det går ret hurtigt!) Vi har derfor valgt at fortælle ham at han skal lægge sig ned og holder ham derfor på maven, for at guide ham til at lægge sig ned. Men drengen stritter imod med ALLE kræfter og han er altså virkelig stærk!! Men vi siger igen "nej skat. Når du får ren ble på, så ligger du ned" og viser ham igen med hånden på maven. Men her starter så hele bølgen! Han sætter i et skrig og bliver helt rød i hovedet af at skrige så meget og han er så ked af det, så man kan slet ikke trænge ind til ham og aflede med noget som helst!!!! 

Det er bare slet ikke sjovt og både faren og jeg bliver SÅ ked af det og man bliver virkelig sat på prøve!!
Har I også oplevet det her eller hvad tror I kan være årsagen?
Han har været i dagpleje siden 15. august og ELSKER det. Så det er ikke derfor. Men han øver sig i at gå og det lykkes ikke altid for ham, men han er oppe på 5-7 skridt af gangen nu 
Alle børn omkring ham går og måske kan det irriterer ham lidt? Plus han er ved at få endnu en tund i undermunden...
Men der har ALDRIG været pusle-problemer før!!!! Det startede for ca. 1 - 2 uger siden!!!!
Har I nogle gode råd, så er jeg meget lydhør!!!!
Hilsen den lidt triste mor (og far)
Anmeld