amning om natten - beklædning (morgenkåbe eller ej)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Giraffen

louiseandersen85 skriver:

Min mand købte en morgenkåbe til mig da jeg var gravid.

Brugte den helt vildt meget da jeg netop skulle op og amme, og ellers hver dag siden hen.

Den er fantastisk, også nu hvor min 20 måneder gamle dreng græder lidt om natten og man lige skal ind til ham. Det er godt nok koldt hvis man skal stå lidt ind over sengen til ham

ej det lyder nu altså måske alligevel som noget jeg skal ha vi bor også i en hjørnelejlighed i stuen så hvis jeg render halvnøgen rundt med lys tændt, så ka hele byen følge med ligegyldigt hvilket rum det er i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

LR85

Giraffen skriver:

ej det lyder nu altså måske alligevel som noget jeg skal ha vi bor også i en hjørnelejlighed i stuen så hvis jeg render halvnøgen rundt med lys tændt, så ka hele byen følge med ligegyldigt hvilket rum det er i

hahaha, det kan være der er nogen der vil synes godt om det

men jeg må indrømme at da jeg fik den, tænkte jeg hvad skal jeg dog bruge den til??!?

Men jeg har nærmest takket min mand dagligt, for bruger den nok 1-3 timer dagligt.

Og det er det bedste om natten når man skal ind og ud a sønnens værelse flere gange

Anmeld

27. oktober 2011

Giraffen

hahaha, det kan være der er nogen der vil synes godt om det

men jeg må indrømme at da jeg fik den, tænkte jeg hvad skal jeg dog bruge den til??!?

Men jeg har nærmest takket min mand dagligt, for bruger den nok 1-3 timer dagligt.

Og det er det bedste om natten når man skal ind og ud a sønnens værelse flere gange

hehe og det var lige præcis min tanke at jeg kunne ønske mig den af den kommende far hvilken en har du? en du kan anbefale ?

Anmeld

27. oktober 2011

LR85

Giraffen skriver:

hehe og det var lige præcis min tanke at jeg kunne ønske mig den af den kommende far hvilken en har du? en du kan anbefale ?

Min er fra Femillet. Den er god, i det der ultrablødestof som er helt elektrisk efter tørretumbleren (kan ikke huske hvad det hedder)

men man bliver hurtigt varm i den hvis man fryser.

Hvornår er det du er sat til?

Anmeld

27. oktober 2011

Giraffen

Min er fra Femillet. Den er god, i det der ultrablødestof som er helt elektrisk efter tørretumbleren (kan ikke huske hvad det hedder)

men man bliver hurtigt varm i den hvis man fryser.

Hvornår er det du er sat til?

hehe ved ikke lige hvad det er for noget stof satin måske?

Jeg er først sat til 28. marts så vinteren sku gerne være på vej væk til den tid, men jeg tror nu stadig ikke det er nok for mig bare at stå op i trusser om natten

Anmeld

28. oktober 2011

LR85

Giraffen skriver:

hehe ved ikke lige hvad det er for noget stof satin måske?

Jeg er først sat til 28. marts så vinteren sku gerne være på vej væk til den tid, men jeg tror nu stadig ikke det er nok for mig bare at stå op i trusser om natten

Morgenkåbe er bestemt en god ide Ikke helt satin, noget tykkere. Noget frottet agtigt noget Glæder mig så meget til a følge dig, også når du har fået bebs

Anmeld

28. oktober 2011

Giraffen

Morgenkåbe er bestemt en god ide Ikke helt satin, noget tykkere. Noget frottet agtigt noget Glæder mig så meget til a følge dig, også når du har fået bebs

hvor er du sød er også selv lidt spændt på hvordan det hele kommer til at gå, hvem ved måske bliver det bare mig og baby i sofaen i min morgenkåbe og så lidt baby.dk i baggrunden i et helt år (nøj jeg glæder mig)

Anmeld

28. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Jeg sov i ammebh og t-shirt. Karla sov ved siden af mig i hendes lift, så det var bare at tage hende op og amme - jeg brugte suttebrik, så sad op ad sengegavlen, men mine ben var jo dækket af dynen. Når hun var færdig, blev hun lagt tilbage i liften og jeg hoppede under dynen igen  Jeg var selv en frooooosenpind inden jeg blev gravid, men efter fødslen og også under graviditeten, har jeg tit haft det varmt og fryser slet ikke på samme måde mere. Dersuden er det "hårdt" at amme i starten og du bliver hurtig varm OG TØRSTIG !!

Jeg tror du skal vente til du har født, for at se hvad dit behov er, man kan hurtigt få købt en masse, fordi man har en forestilling om hvordan det bliver, eller hvad der kunne være smart.

Held og lykke med det hele !

//Mette

Anmeld

28. oktober 2011

Giraffen

MKBP skriver:

Jeg sov i ammebh og t-shirt. Karla sov ved siden af mig i hendes lift, så det var bare at tage hende op og amme - jeg brugte suttebrik, så sad op ad sengegavlen, men mine ben var jo dækket af dynen. Når hun var færdig, blev hun lagt tilbage i liften og jeg hoppede under dynen igen  Jeg var selv en frooooosenpind inden jeg blev gravid, men efter fødslen og også under graviditeten, har jeg tit haft det varmt og fryser slet ikke på samme måde mere. Dersuden er det "hårdt" at amme i starten og du bliver hurtig varm OG TØRSTIG !!

Jeg tror du skal vente til du har født, for at se hvad dit behov er, man kan hurtigt få købt en masse, fordi man har en forestilling om hvordan det bliver, eller hvad der kunne være smart.

Held og lykke med det hele !

//Mette

ja det ka du ha ret i - men jeg kan kun sove med trusser fordi jeg har det varmt om natten og resten af døgnet fryser jeg, men det er rigtigt hvis jeg kan ordne det fra sengen så ka det næsten ikke betale sig at skifte/tage tøj på

Anmeld

28. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Giraffen skriver:

Jeg har sådan bildt mig ind at når man skal op om natten for fx at amme/skifte ble eller andet, så må det være fantastisk at kunne smutte i en morgenkåbe? Sådan en lang tyk en man lige slår rundt om sig...

Har jeg fat i noget af det rigtige eller er det lige så rart bare at hoppe i noget 'rigtigt' tøj?

og har nogle af jer en fantastisk morgenkåbe som I kan anbefale ?

Jeg købte en rigtig lækker morgenkåbe fra celest men jeg har kun brugt den på barselgangen. Her hjemme sover min datter og jeg under samme dyne, jeg ammer hende liggende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.