amning om natten - beklædning (morgenkåbe eller ej)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Muhmi

Altså jeg lever i en kronisk tilstand pt af BH og slap-af-buks. Kun hvis der kommer gæster tager jeg en trøje på. Haha. Så for mig er det bare at stå ud af sengen, stadig iklædt BH og slap-af-buks, og så ammes der bare..

Samme her... Dog bare kun undertøj... Gider SLET ikke tage tøj på, for så vågner jeg jo bare... Nope, jeg snupper bare Silas med over i sengen og så ammer jeg ham, døser hen og når han slipper, vågner jeg og ligger ham over i hans egen seng igen... Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Thalia

Jeg ammede også bare i sengen, og hvis jeg endelig stod op havde jeg ikke noget eksta tøj på.

Desuden synes jeg du skal huske at man ikke nødvendigvis skifter en masse bleer om natten. Det er jo kun lortebleerne man skifter om natten, og det er langt fra alle børn der producerer den slags mens de sover.

Hvis det bare et tissebleer venter man til om morgenen så man ikke spolerer nattesøvnen for mor og barn mere end højest nødvendigt.

Anmeld

27. oktober 2011

Røverdatter

Giraffen skriver:

Jeg har sådan bildt mig ind at når man skal op om natten for fx at amme/skifte ble eller andet, så må det være fantastisk at kunne smutte i en morgenkåbe? Sådan en lang tyk en man lige slår rundt om sig...

Har jeg fat i noget af det rigtige eller er det lige så rart bare at hoppe i noget 'rigtigt' tøj?

og har nogle af jer en fantastisk morgenkåbe som I kan anbefale ?

Jeg sidder i min dejlige morgenkåbe fra undertøjsmærket Change - den var på tilbud da jeg købte den, tror den koster 500,- når den ikke er på tilbud... Men det er faktisk super lækkert og hyggeligt at sidde i den.

Jeg kan desværre ikke ligge ned og amme endnu, da vi bruger suttebrikken pga. inadvendt b-vorte, så jeg skal op og sidde hver gang han skal ammes, men det gør ikke så meget når jeg nu har denne dejlige morgenkåbe - som jeg også bruger til bare at tusse rundt i herhjemme

Anmeld

27. oktober 2011

Giraffen

BirksMor skriver:

Jeg sidder i min dejlige morgenkåbe fra undertøjsmærket Change - den var på tilbud da jeg købte den, tror den koster 500,- når den ikke er på tilbud... Men det er faktisk super lækkert og hyggeligt at sidde i den.

Jeg kan desværre ikke ligge ned og amme endnu, da vi bruger suttebrikken pga. inadvendt b-vorte, så jeg skal op og sidde hver gang han skal ammes, men det gør ikke så meget når jeg nu har denne dejlige morgenkåbe - som jeg også bruger til bare at tusse rundt i herhjemme

og vupti så er slaget åbent igen kan du også skifte ble i den og sådan uden at der er ærmer over det hele? og kan du evt udpege om det er en af dem her:

http://shop.change.com/nattoej/kabe/?gclid=CKK6hsKCiawCFQSFDgodxl0r_Q

Anmeld

27. oktober 2011

2babygirls

Giraffen skriver:

Jeg har sådan bildt mig ind at når man skal op om natten for fx at amme/skifte ble eller andet, så må det være fantastisk at kunne smutte i en morgenkåbe? Sådan en lang tyk en man lige slår rundt om sig...

Har jeg fat i noget af det rigtige eller er det lige så rart bare at hoppe i noget 'rigtigt' tøj?

og har nogle af jer en fantastisk morgenkåbe som I kan anbefale ?

Madeleine sov ved siden af mig, så jeg stod ikke op om natten.
Jeg sov i natbukser og en af Martins arbejds t.shirt som ikke sad tæt, så jeg lige kunne hive den op.
Da musen flyttede på eget værelse gik jeg bare op og ammede hende kl 22 og så tilbage i sengen.
Er også en frossenpind, men fuuuck hvor fik jeg varmen under min graviditet og der gik også lidt inden jeg igen frøs efter jeg havde født.
Er nemlig også typen der sidder med tæppe på om sommeren hehe

Anmeld

27. oktober 2011

Giraffen

Tina&Martin skriver:

Madeleine sov ved siden af mig, så jeg stod ikke op om natten.
Jeg sov i natbukser og en af Martins arbejds t.shirt som ikke sad tæt, så jeg lige kunne hive den op.
Da musen flyttede på eget værelse gik jeg bare op og ammede hende kl 22 og så tilbage i sengen.
Er også en frossenpind, men fuuuck hvor fik jeg varmen under min graviditet og der gik også lidt inden jeg igen frøs efter jeg havde født.
Er nemlig også typen der sidder med tæppe på om sommeren hehe

det ku være jeg bare skulle se hvordan det lige går efter fødslen og se hvad der bliver behov for  

Anmeld

27. oktober 2011

Røverdatter

Giraffen skriver:

og vupti så er slaget åbent igen kan du også skifte ble i den og sådan uden at der er ærmer over det hele? og kan du evt udpege om det er en af dem her:

http://shop.change.com/nattoej/kabe/?gclid=CKK6hsKCiawCFQSFDgodxl0r_Q

Det er den der hedder soft terry  min er godt nok lilla.

Jeg kan godt skifte ble - men skifter højst en gang om natten, når han laver pølseble 

Anmeld

27. oktober 2011

Giraffen

BirksMor skriver:

Det er den der hedder soft terry  min er godt nok lilla.

Jeg kan godt skifte ble - men skifter højst en gang om natten, når han laver pølseble 

ok den er også fin ku være man sku tage ind i change og prøve deres udvalg

Anmeld

27. oktober 2011

Tona

Frøken J. skriver:

Altså jeg lever i en kronisk tilstand pt af BH og slap-af-buks. Kun hvis der kommer gæster tager jeg en trøje på. Haha. Så for mig er det bare at stå ud af sengen, stadig iklædt BH og slap-af-buks, og så ammes der bare..

Nemlig ja...jeg gjorde noget lignende. Jeg sov enda i slap af buksen fordi jeg ikke magtede at skulle have den af og på  Det eneste jeg gjorde var somme tider at trække uldsokker over mine bare tæer hvis jeg frøs dem for meget...

Anmeld

27. oktober 2011

LR85

Min mand købte en morgenkåbe til mig da jeg var gravid.

Brugte den helt vildt meget da jeg netop skulle op og amme, og ellers hver dag siden hen.

Den er fantastisk, også nu hvor min 20 måneder gamle dreng græder lidt om natten og man lige skal ind til ham. Det er godt nok koldt hvis man skal stå lidt ind over sengen til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.