skal man bruge tilladelse for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Drømme

Trine89 skriver:

at sende en lanterne afsted en søndag aften?? 

Jeg har nemlig en lille drøm om at slutte Caias barnedåb af med at sende en lanterne afsted

Min fætter og hans - nu kone - gjorde det til deres bryllup - blev omtalt i den lokale avis som mulige kometer xD - og de havde ikke søgt tilladelse, så tror jeg ikke Det er bare så smukt !

Tror selv jeg vil se om vi ikke kan få fat i et par stykker til vores lille spirevips barnedåb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Trine89

Drømme skriver:

Min fætter og hans - nu kone - gjorde det til deres bryllup - blev omtalt i den lokale avis som mulige kometer xD - og de havde ikke søgt tilladelse, så tror jeg ikke Det er bare så smukt !

Tror selv jeg vil se om vi ikke kan få fat i et par stykker til vores lille spirevips barnedåb

haha hvor sjovt.. 

Men jeg har også fundet ud at at det må man gerne bare gøre så længe de ikke flyver højere end 100 meter tror jeg der stod. og har fundet nogle som flyver ca 80 meter op

Syntes også det er vildt hyggeligt. og nu da der er sen gudstjeneste den dag vi skal have barnedåb passer det med at det kan blive en god afslutning når vi er færdig med at spise  

Anmeld

27. oktober 2011

Trine89

Sille10 skriver:

En fantastisk ide! Så smukt! :-)

Tak syntes nemlig også det er vildt smukt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.