Flytte med baby på 10½ måned ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Maja_4000

Tak for jeres svar

Hun har aldrig gået i vuggestue før .. Så det er ALLER første gang på tirsdag :b Hun får heldigvis en meget blid start , da jeg først skal starte i skole til januar (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

lio

Rolige forældre = Roligt barn

formår i at komme godt påplads og ikke stresse så meget at jeres dreng bliver mærket af det så tror jeg sagtens det vil gå, den hænger meget på hvordan i selv klarer det og om der er styr på tingene.

Anmeld

28. oktober 2011

Maja_4000

Qoco skriver:

Rolige forældre = Roligt barn

formår i at komme godt påplads og ikke stresse så meget at jeres dreng bliver mærket af det så tror jeg sagtens det vil gå, den hænger meget på hvordan i selv klarer det og om der er styr på tingene.

Pige

Ja , det er også lidt det vi selv tænker (:

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Maja_4000 skriver:

Pige

Ja , det er også lidt det vi selv tænker (:

Ups... sorry Pige selvfølgelig....

Men når man tænker over det så hænger tit godt sammen at børn er frustrerede når forældrene er?

Anmeld

28. oktober 2011

Maja_4000

Qoco skriver:

Ups... sorry Pige selvfølgelig....

Men når man tænker over det så hænger tit godt sammen at børn er frustrerede når forældrene er?

Ja , det er helt rigtigt Men tror også jeg er god til at blive frustreret når vi flytter :b Hehe

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Maja_4000 skriver:

Ja , det er helt rigtigt Men tror også jeg er god til at blive frustreret når vi flytter :b Hehe

sørg for at der er en til at tage din datter (evt. dig) og kun skal koncentreresig om hende evt. et andet sted end der hvor flytningen foregår...?

Anmeld

28. oktober 2011

Maja_4000

Qoco skriver:

sørg for at der er en til at tage din datter (evt. dig) og kun skal koncentreresig om hende evt. et andet sted end der hvor flytningen foregår...?

Planen er at min mor skal passe hende hjemme ved dem

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Maja_4000 skriver:

Planen er at min mor skal passe hende hjemme ved dem

så skal det nok gå. held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.