Flytte med baby på 10½ måned ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Flytte med en 10½ måneders samtidig med vuggestuestart?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.209 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Maja_4000

Heej piger ..
I må lige komme med alle jeres gode råd ( igen )
Vi står og skal flytte .. Vores nye lejlighed er klar til at flytte ind i , så vi glæder os jo vildt til at komme på plads !
MEN ; Caroline på 10½ måned skal starte i vuggestue på tirsdag Tror I ikke det bliver for meget for hende med de to ting på én gang ? Eller bliver så små ikke påvirket af det ? Vi flyttede da hun var 2½ måned , der var ingen reaktion .. Men hun er jo blevet MEGET mere bevidst om ting siden da

Så piger ( og enkelte mænd ) kom med jeres råd / erfaringer !

Det skal lige siges , at vi kan bo her indtil den 31. december .. Så vi har jo ikke voldsomt travlt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Camulla

Maja_4000 skriver:

Heej piger ..
Vi står og skal flytte .. Vores nye lejlighed er klar til at flytte ind i , så vi glæder os jo vildt til at komme på plads !
MEN ; Caroline på 10½ måned skal starte i vuggestue på tirsdag Tror I ikke det bliver for meget for hende med de to ting på én gang ? Eller bliver så små ikke påvirket af det ? Vi flyttede da hun var 2½ måned , der var ingen reaktion .. Men hun er jo blevet MEGET mere bevidst om ting siden da

Det skal lige siges , at vi kan bo her indtil den 31. december .. Så vi har jo ikke voldsomt travlt

Min søn startede i dagpleje 1. august 2009 og vi flyttede d. 6. august 2009. Han blev 1 år d. 29. august. Vi kunne ingenting mærke på ham. 

Vi flyttede her 9. juli igen i år og han startede i bh 1. august og der var reaktionen der. Der kunne han ikke forstå at vi ikke skulle "hjem" igen Men det gik over efter 1 - 2 dage ... 

Tror ikke det betyder det helt store, men igen, børn er jo forskellige ...  

Anmeld

27. oktober 2011

Maja_4000

Camulla skriver:

Min søn startede i dagpleje 1. august 2009 og vi flyttede d. 6. august 2009. Han blev 1 år d. 29. august. Vi kunne ingenting mærke på ham. 

Vi flyttede her 9. juli igen i år og han startede i bh 1. august og der var reaktionen der. Der kunne han ikke forstå at vi ikke skulle "hjem" igen Men det gik over efter 1 - 2 dage ... 

Tror ikke det betyder det helt store, men igen, børn er jo forskellige ...  

Ja , børn ér forskellige
Men jeg tænker lidt at hun er for lille til at forstå hvor "hjem" er .. Så længe det er vores møbler , og mor og far er der .. Men det er jo ikke rigtigt til at vide før vi står i situationen

Anmeld

27. oktober 2011

Camulla

Maja_4000 skriver:

Ja , børn ér forskellige
Men jeg tænker lidt at hun er for lille til at forstå hvor "hjem" er .. Så længe det er vores møbler , og mor og far er der .. Men det er jo ikke rigtigt til at vide før vi står i situationen

Nej, det er lige præcis det. Min dreng var 3 før han forstod det...

Nogle vil jo gerne tage det på en gang og få det overstået og andre det modsatte. Hvad hælder du til??

Anmeld

27. oktober 2011

Maja_4000

Camulla skriver:

Nej, det er lige præcis det. Min dreng var 3 før han forstod det...

Nogle vil jo gerne tage det på en gang og få det overstået og andre det modsatte. Hvad hælder du til??

Jamen jeg er helt på bar bund :b Synes det er slemt nok at hun skal i vuggestue Hehe ..
Det var først igår aftes at vi fik kigget på kalenderen , og det gik op for os at det er på tirsdag ! Vi havde ellers planlagt at flytte i weekenden .. Hmm ..

Anmeld

27. oktober 2011

Maja_4000

Op :b

Anmeld

27. oktober 2011

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Heej piger ..

Giv hende ugen ud i vuggestuen og se om der kommer en reaktion, hvis ikke så tror jeg ikke der sker noget, hvis bare hendes ting hurtigt er på plads.

Anmeld

27. oktober 2011

LinLin

Maja_4000 skriver:

Heej piger ..

Hun skal ikke skifte vuggestue også vel?!

Vi flyttede da Adam var 10 mdr - han var overhovedet ikke påvirket af det! Alle vores/hans ting var der jo - plus mor, far og storebror

Jeg ville flytte efter hun var startet - vuggestuestart er formentligt en større ting for hende end at flytte!

Anmeld

27. oktober 2011

Miss T

Jeg vil sige flyt før vuggestart især hvis det er fordi, at hun skal starte op i en ny inst. Hvis det er den samme hun skal gå i selvom i flytter betyder det jo ikke noget.

Anmeld

27. oktober 2011

Muhmi

Maja_4000 skriver:

Heej piger ..

Jeg har stemt at i bare kan flytte med det samme... Hvis i sørger for at hendes værelse bliver lavet færdig som det første og at hende ting er der den allerførste nat, så tror jeg ærlig talt ikke hun lægger særlig meget mærke til noget.......

Men det er jo bare noget JEG tror... Jeg ville ikke have et problem med det i hvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.