F*** lor*e røv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Jonatansmor

PernilleB skriver:

har opgivet a få ny seng, så har skaffet en topmadres, og den er lige lige til a folde sammen men det andet det er under al kritik... osse a min udlejer da han ikk er interesseret i a ngøre noget ved ejendommen overhovedet...

Du ved godt at nede på kommunen har de et huslejenævn, der kan komme ud og mægle i tvister mellem udlejer og lejer?

Det koster 133 kr og de kan dømme din udlejer til at fjerne sengen (der stod der da lejemålet begyndte) tvinge ham til at vedligeholde bygningen og de indvendige mangler samt sætte din husleje ned til et niveau der er acceptabelt for den generelle satnd, udlejers samarbejdsvilje etc?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Jibbe

PernilleB skriver:

så højt er mit vindue ikk a der kan komme en 140x200... plus det lyder godt nok dyrt hvis de skal hjælpe med a få den ind... men det er nok muligt ja..

Æv hvor ærgerligt! Vi har 2 x90 cm madrasser og så en tyk topmadras. Ved at man i Ikea kan få nogle der måler 80 x 200.

Anmeld

31. oktober 2011

Møn-Mor

Det kan hjælpe dig at gå uden om boksmadrasser, som har en hård træramme rundt om sig og derfor ikke rigtig kan bøjes, når de skal bugseres op af trapper m.m.

Du skal have fat i springmadrasser i stedet og måske du så bliver nødt til at undgå en 140 x 200 el. 160 x 200 og i stedet købe en eller to SPRINGMADRASSER i 90 x 200 cm.

Det er mit bedste bud .

Og så må du i gang med saven el. lign. for at splitte den gamle seng ad, så den kan komme væk fra lejligheden.

Anmeld

31. oktober 2011

stm2812

PernilleB skriver:

Jeg overtog en seng da jeg fik min lejlighed, og nu da jeg vil have mig en ny seng, men men meeeeen.... Jeg ringede til den tidligere lejer for a høre hvordan de fik sengen op... De har fandeme skildt den ad... som i a de har taget stoffet a og fjedrene ud for a få den op i min tag-lejlighed.... ihhhhh det er bare noget møg for så meget besvær kan jeg bare ikk gennemgå for en fucking seng... og skal have en ny til min ryg... så må "nøjes" med en topmadres, men alligevel altså... skulle bare lige ud med det..

Hold da op. Det var da utrolig besværligt bare for en seng.. Kan godt forstå du bliver helt frustreret nærmest...

Anmeld

31. oktober 2011

Anette&Sophia

PernilleB skriver:

bare sådan en løs topmadres...

nej puha da av.

Anmeld

31. oktober 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
PernilleB skriver:

har opgivet a få ny seng, så har skaffet en topmadres, og den er lige lige til a folde sammen men det andet det er under al kritik... osse a min udlejer da han ikk er interesseret i a ngøre noget ved ejendommen overhovedet...

træls problem, men hvad forventer du lige udlejer skal gøre? Du har jo vidst størrelsen på lejlighed/opgang hele tiden. Han kan jo ikke rive det hele ned, fordi en lejer skal have nye møbler.

Der findes mange fine senge, hvor der bliver brugt springmadrasser og hvor sengene samles på stedet.

Så faktisk kan jeg ikke se det store problem for dig, du skal bare undgå boxmadrasser, så er problemet løst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.