F*** lor*e røv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

PernilleB

Jeg overtog en seng da jeg fik min lejlighed, og nu da jeg vil have mig en ny seng, men men meeeeen.... Jeg ringede til den tidligere lejer for a høre hvordan de fik sengen op... De har fandeme skildt den ad... som i a de har taget stoffet a og fjedrene ud for a få den op i min tag-lejlighed.... ihhhhh det er bare noget møg for så meget besvær kan jeg bare ikk gennemgå for en fucking seng... og skal have en ny til min ryg... så må "nøjes" med en topmadres, men alligevel altså... skulle bare lige ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

B&J

hold da op sikke et besvær for at få en seng op

og kan godt forså du ikke vil til det da

men håber du får en ny seng

Anmeld

27. oktober 2011

eliasogmor

PernilleB skriver:

Jeg overtog en seng da jeg fik min lejlighed, og nu da jeg vil have mig en ny seng, men men meeeeen.... Jeg ringede til den tidligere lejer for a høre hvordan de fik sengen op... De har fandeme skildt den ad... som i a de har taget stoffet a og fjedrene ud for a få den op i min tag-lejlighed.... ihhhhh det er bare noget møg for så meget besvær kan jeg bare ikk gennemgå for en fucking seng... og skal have en ny til min ryg... så må "nøjes" med en topmadres, men alligevel altså... skulle bare lige ud med det..

det lyder godt nok vildt.......

Anmeld

27. oktober 2011

PernilleB

eliasogmor skriver:

det lyder godt nok vildt.......

har opgivet a få ny seng, så har skaffet en topmadres, og den er lige lige til a folde sammen men det andet det er under al kritik... osse a min udlejer da han ikk er interesseret i a ngøre noget ved ejendommen overhovedet...

Anmeld

27. oktober 2011

Anette&Sophia

PernilleB skriver:

holy s***. det var da alligevel utroligt at en seng skal skilles så meget ad

Anmeld

27. oktober 2011

PernilleB

anetteb skriver:

holy s***. det var da alligevel utroligt at en seng skal skilles så meget ad

ja og det er en super dum situation for jeg kan så ikk få ny seng.. og elsker min lejlighed og vil ikk væg herfra, men håber bare a en topmadres er nok..

Anmeld

27. oktober 2011

Anette&Sophia

PernilleB skriver:

ja og det er en super dum situation for jeg kan så ikk få ny seng.. og elsker min lejlighed og vil ikk væg herfra, men håber bare a en topmadres er nok..

en ny topmadres eller bare en topmadres for sig selv?

Anmeld

27. oktober 2011

Jibbe

Kan man ikke få en ny madras ind igennem vinduet? I større byer har nogle flyttefirmaer sådan en mobilkran som de kører op til vinduet og så tager store ting med ind og ud den vej

Anmeld

31. oktober 2011

PernilleB

anetteb skriver:

en ny topmadres eller bare en topmadres for sig selv?

bare sådan en løs topmadres...

Anmeld

31. oktober 2011

PernilleB

Jibbe skriver:

Kan man ikke få en ny madras ind igennem vinduet? I større byer har nogle flyttefirmaer sådan en mobilkran som de kører op til vinduet og så tager store ting med ind og ud den vej

så højt er mit vindue ikk a der kan komme en 140x200... plus det lyder godt nok dyrt hvis de skal hjælpe med a få den ind... men det er nok muligt ja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.