Dorthe77 skriver:
Sføli er det en stor omvæltning. Og man er yderst sårbar, når man kæmper med at blive gravid. Men bogen fortæller om vigtigheden i IKKE at indtage sukker og det er i sig selv motiveren. Jeg selv var dybt skuffet over at min gynækolog havde bagatelliseret det med sukker. Føler hun derved spildte to af mine forsøg med insemination. Og helt ærligt. Har man råd til at spilde forsøg? Tænker ikke økonomi. Jeg havde i hvert fald ikke råd til det.
Måske en idé at finde en diætist, der kan hjælpe godt i gang. For det ER sgu svært at stå med alene.
Dine chancer for graviditet bliver fordoblet mange gange ved at gå over på KISS-kost. Ønsker dig det bedste, så du lige som jeg kan opleve det bedste nogen sinde. At være gravid :-)
Jeg tror bare det bliver dyrt med en diætist eller ?
Tjo jeg tror jeg tager den med ro og kigger på metformin behandlingen og vægttabet i første omgang. Har som sagt været gravid mange gange før men har tabt desværre.
Det var da heller ikke helt fair af din gyn, men kendte hun til kiss kosten eller? Super heldigt du er gravid og tillykke med det, det må også have været en hård kamp for dig 
Tusind tak for dit indlæg det er med til at sætte tankerne igang om evt nyt emne hvis det ikke lykkes denne gang med graviditeten. 
Anmeld