For mange og høje krav på en gang øv :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Camillos

AnneP skriver:

Store kram  og hep herfra!

Super flot med dit vægttab!!!

Har selv prøvet noget ligende, og der er pis** hårdt! -både udmeldingen og vægttabet! men vi quinder er super seje, så det her klarer vi også!

Endnu flere Kram herfra!

Tak skal du ha Ja vi skal jo klare det! Dejligt med opbakning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Camillos

Dorthe77 skriver:

Tro på det, så skal det nok gå alt sammen.
Og ellers kan jeg kun sige KISS-kost, KISS-kost, KISS-kost.
Bogen Spis dig gravid fortæller om princippet og er skrevet netop til PCO ramte kvinder. Det var en øjenåbner uden lige for mig. Anbefaler den varmt. Håber det kan hjælpe dig i den svære tid du er i.

Okay det er den der uden sukker ikke? , det passer også meget godt med den metformin man får imod "sukkersyge" når man han pco ? Jeg tænker bare at en helt bestemt kostplan hvor man skal undvære diverse ting kan være svær at overholde til punkt og prikke ?

Anmeld

27. oktober 2011

Dorthe77

Camillos skriver:

Okay det er den der uden sukker ikke? , det passer også meget godt med den metformin man får imod "sukkersyge" når man han pco ? Jeg tænker bare at en helt bestemt kostplan hvor man skal undvære diverse ting kan være svær at overholde til punkt og prikke ?

Sføli er det en stor omvæltning. Og man er yderst sårbar, når man kæmper med at blive gravid. Men bogen fortæller om vigtigheden i IKKE at indtage sukker og det er i sig selv motiveren. Jeg selv var dybt skuffet over at min gynækolog havde bagatelliseret det med sukker. Føler hun derved spildte to af mine forsøg med insemination. Og helt ærligt. Har man råd til at spilde forsøg? Tænker ikke økonomi. Jeg havde i hvert fald ikke råd til det.
Måske en idé at finde en diætist, der kan hjælpe godt i gang. For det ER sgu svært at stå med alene.
Dine chancer for graviditet bliver fordoblet mange gange ved at gå over på KISS-kost. Ønsker dig det bedste, så du lige som jeg kan opleve det bedste nogen sinde. At være gravid :-)

Anmeld

27. oktober 2011

Gaia

Prøv at få pillerne champix de er et mirakelmiddel. Det de gør er at himdre optagelsen af nikotin. De første to uger af pakken ryger man og ganske langsom bliver det mindre og mindre. På tredje ugen vælger man en dag at stoppe på. Det er selvf. Lidt svært men du har ikke abstinenser i samme grad som hvis du tager en kold tyrker. Så det er nemmere at stoppe. De er ikke vanedannende som feks. Nikotin tyggegummi osv. Kan helt klart anbefale en kur med champix på tre måneder de er dyre, men hvis du ryger mere end 5 om dagen svare det bare til dit pengeforbrug på smøger flit vægt tabt. Det skal nok lykkes hep hep

Anmeld

27. oktober 2011

Lotte90

Dorthe77 skriver:

Sføli er det en stor omvæltning. Og man er yderst sårbar, når man kæmper med at blive gravid. Men bogen fortæller om vigtigheden i IKKE at indtage sukker og det er i sig selv motiveren. Jeg selv var dybt skuffet over at min gynækolog havde bagatelliseret det med sukker. Føler hun derved spildte to af mine forsøg med insemination. Og helt ærligt. Har man råd til at spilde forsøg? Tænker ikke økonomi. Jeg havde i hvert fald ikke råd til det.
Måske en idé at finde en diætist, der kan hjælpe godt i gang. For det ER sgu svært at stå med alene.
Dine chancer for graviditet bliver fordoblet mange gange ved at gå over på KISS-kost. Ønsker dig det bedste, så du lige som jeg kan opleve det bedste nogen sinde. At være gravid :-)

Undskyld jeg blander mig, men læste lige med

Hvad er KISS-kost for noget??

Anmeld

27. oktober 2011

Fines mor

Jeg får Metformin pga. sukkersyge, og det har været med til at holde mig mæt. Så du vil måske opleve at tabe dig på dem :-) Så det er ikke helt skidt.

Jeg har dog et par gode råd til dig:

Spis din pille før maden

Spis ikke alt for fed mad, så får du tynd mave af pillerne:-) Men du "skider" det så ud. :-)

Pøj pøj

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

Hep hep hep

Anmeld

27. oktober 2011

Camillos

Fines mor skriver:

Jeg får Metformin pga. sukkersyge, og det har været med til at holde mig mæt. Så du vil måske opleve at tabe dig på dem :-) Så det er ikke helt skidt.

Jeg har dog et par gode råd til dig:

Spis din pille før maden

Spis ikke alt for fed mad, så får du tynd mave af pillerne:-) Men du "skider" det så ud. :-)

Pøj pøj

hehe Okay tak for info og ja de skulle jo også gerne hjælpe mig .. men nu må vi se , enten er det fordi jeg har haft en ustyrlig sukkertrang nu op til mens ellers er det pillerne? hehe .. ej lige pt er jeg kun oppe på 1 om dagen. 

Knus 

Anmeld

27. oktober 2011

Camillos

Dorthe77 skriver:

Jeg tror bare det bliver dyrt med en diætist eller ? 

Tjo jeg tror jeg tager den med ro og kigger på metformin behandlingen og vægttabet i første omgang. Har som sagt været gravid mange gange før men har tabt desværre. 

Det var da heller ikke helt fair af din gyn, men kendte hun til kiss kosten eller? Super heldigt du er gravid og tillykke med det, det må også have været en hård kamp for dig 

Tusind tak for dit indlæg det er med til at sætte tankerne igang om evt nyt emne hvis det ikke lykkes denne gang med graviditeten. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.