Hej piger.
Jeg er lidt overrumplet og har brug for at dele lidt med jer.
Kort fortalt har jeg tidligere haft 4 spontane aborter og skulle endelig til gynækolog som havde lovet mig hormon behandling, pga Pcos!
Jeg kom derop for ca 1½ uge siden med den forventning af nu skete der noget!
Så spørger hun mig lige om højde og VÆGT..
og.. BANG..
Jeg fik kort fortalt en forelæsning om jeg var overvægtig og skulle tabe mig... Javel vidste jo godt jeg er overvægtig ( det har jeg altid været), men kunne hun dog ikke have fortalt mig om det sidste gang for 3 måneder siden. Så jeg havde tid til at forberede mig og begynde at tabe mig?
Jeg blev så ked af det og skuffet over hendes svar og yder mere, ved jeg godt at RYGNING ER usundt men at hun beder mig stoppe med begge ting på en gang er for overvældende!!!!!!
Nu har jeg haft 1½ uge til at sluge det hele og er så småt begyndt på mere motion og andre spise vaner.
uge 1: Tabt mig 1,8 kg... så er der jo "kun" 12, 2 kg tilbage! Buha.,,
Prøvede ½ dag at stoppe med rygningen, men det var for meget og næsten en skilsmisse grund herhjemme, min temptrament var ikke til at styre, når både sukkertrang og nikotin trang melder sig.
Tror jeg skriver denne tråd for at få lidt opbakning så jeg snart kan komme i behandling som virker på mig!
Lige nu har jeg fået noget metformin som jeg startede op på i mandags. om 2 uger er jeg oppe på fuld dosis af dem.
Et lille råb om lidt opbakning herfra, da jeg snart synes alt er så uretfærdigt 
Anmeld