Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lålålålå.... hehe Super sejt lavet og kanon sang, man bliver i super godt humør. Og hvor ser du bare glad ud (Dejligt )
Er delt på facebook
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hehehe skide godt Sad lige her og "rockede" med og blev i helt godt humør Min Noah hepper gerne med
Haha
Ej hvor er det en fed og ærlig sang
- Den kommer helt sikkert på Facebook
Sidder bare og rokker herhjemme Suuuuper sang, og så er teksten jo vildt underholdende! Godt arbejde
OG den er hermed delt på Facebook
Diana... skriver: Ha ha den er da mega fed!. Du synger sgu da godt Monica. Hermed delt på FB.
Ha ha den er da mega fed!. Du synger sgu da godt Monica.
Hermed delt på FB.
Tak, sødeste Diana!!!
Trolde_mor skriver: Lålålålå.... hehe Super sejt lavet og kanon sang, man bliver i super godt humør. Og hvor ser du bare glad ud (Dejligt ) Er delt på facebook
Tusind tak - ja, jeg smiler godt igennem, kan jeg godt se
sarahb skriver: Hvor er det bare så fedt!!!Det er humor og talent på højt plan!!!I love it..Og Rosa, du må gerne komme og synge for mig! hvor synger du dejligt!
Hvor er det bare så fedt!!!Det er humor og talent på højt plan!!!I love it..Og Rosa, du må gerne komme og synge for mig! hvor synger du dejligt!
Tak, Sarahb, jeg overvejer lige at give dig et syngende telegram til din næste fødselsdag
Knus og kram
Lilje82 skriver: Hehehe skide godt Sad lige her og "rockede" med og blev i helt godt humør Min Noah hepper gerne med
Halløj, for en lækker roligan!!! Der kan vi også være med, ihvertfald med en lille hat - det er så bare fra VM-slutrunderne:
AnnaKJ skriver: Haha Ej hvor er det en fed og ærlig sang - Den kommer helt sikkert på Facebook
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128