Jeg er med i en "musikvideo" - se bare her:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Rosa

isabellamor skriver:

haha den er god.. og så har jeg også lige delt den på faceren

Fedt - tusind tak for det!

Og til alle jer andre - tusind tak for de søøøøde ord  Den var sjov at lave og nu er det skægt at sidde og følge med i hvordan den spreder sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

malliebooh

Er der ikke en der kan lave linket blåt? Kan ikke trykke på det, så kan ikke se det fra min iPhone.

Anmeld

26. oktober 2011

Stumpen

Genialt... Hermeddelt videre på FB

Anmeld

26. oktober 2011

VIPpigen

Haha... Hvor godt... Men jeg glæder mig altså til at skal se de kampe, om det så kun er 2 vi skal spille

Anmeld

26. oktober 2011

Rosa

Stumpen skriver:

Genialt... Hermeddelt videre på FB

Anmeld

26. oktober 2011

Rosa

MalleH skriver:

Er der ikke en der kan lave linket blåt? Kan ikke trykke på det, så kan ikke se det fra min iPhone.

Prøve at kopiere det og sætte det ind i søgefeltet på google? 

Anmeld

26. oktober 2011

M (:

Rosa skriver:

Hej piger! 

Jeg har indspillet en lille hyggelig EM sang sammen med en flok kreative venner, og den skal I dag have lov at se.  Ja, det er jo selvfølgelig mig der er pigen, ik' 

Og det den savner i musikalsk volumen og finpudsning, det kompenserer den så for i ærlighed og realistisk tilgang til de danske chancer til næste år 

Kh Rosa

Tilføjet senere: Jeg skulle måske lige sige at vi faktisk ville blive RIGTIG glade hvis I, der kunne li' den gad dele den videre på f.eks. Facebook, Google+ osv. 

http://www.youtube.com/watch?v=J0mt4N4VLy0

Haha, den er da meget sød - og ærlig. Og i har sikkert ret i, at vi ikke vinder en skid  

Deler på facebook

Anmeld

26. oktober 2011

Janni.

Jeg har også lige smidt den på facebook 

Anmeld

26. oktober 2011

piadas

Haha, hvor er den god! En rigtig syng med sang - super duper! Meget bedre end Nephew's sang fra VM - det er altså ikke lige min kop the til sådan en sang.

Smider den på face lige om lidt!

Anmeld

26. oktober 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Rosa skriver:

Hej piger! 

Jeg har indspillet en lille hyggelig EM sang sammen med en flok kreative venner, og den skal I dag have lov at se.  Ja, det er jo selvfølgelig mig der er pigen, ik' 

Og det den savner i musikalsk volumen og finpudsning, det kompenserer den så for i ærlighed og realistisk tilgang til de danske chancer til næste år 

Kh Rosa

Tilføjet senere: Jeg skulle måske lige sige at vi faktisk ville blive RIGTIG glade hvis I, der kunne li' den gad dele den videre på f.eks. Facebook, Google+ osv. 

http://www.youtube.com/watch?v=J0mt4N4VLy0

Hvor er den bare god. Gik på efterskole med Jeppe for 10 år siden, men han er da bestemt ikke blevet mindre musikalsk i løbet af årene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.