hej alle . jeg håber i kan hjælpe mig lidt, har valgt at være anno da jeg ikk vil have nogen snusende fra kommunen hehe
nå men det er sådan at jeg har bare verdens bedste arbejde, MEN kun med en latterlig 15 timers kontrakt som desværre ikk kan laves om . arbejder dog i gennemsnit omrking 32 timer om ugen. .
det skal også lige siges at jeg IKKE er medlem af en fagforening så lad vær at snak om det da de ikk kan hjælpe mig nu alligevel . .
nå men ja , jeg har så det problem at kommunen ser tilbage på de sidste 4 uger inden barslen og regner et gennemsnit ud fra det, og så er problemet at hvis jeg KUN har et gennemsnit på foreksembel 16 timer om ugen så kan min økonomi bare ikk holde sammen!
så derfor har jeg snakket med jobbet om at sige op og så må jeg gå på kontant simpelthen, for så ved jeg da hvad jeg kan få og mit arbejde har lovet mig arbejde igen efter endt barsel .
MEN kommer jeg i krantæne hvis jeg selv siger op?? kan de nægte mig kontanthjælp?? ellers ja, plzzz er der en der kan hjælpe da jeg virkelig står og ikk aner hvad pokker jeg ellers skal gøre, for vil aldrig få min økonomi til at hænge sammen på den anden måde
Anmeld