hjælp til at montere regnslag på en Emmaljunga Scooter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Ryberg

AnneBJ skriver:

Haha jeg fattede det heller ikke, før min kæreste begyndte at ævle om, at man burde have lavet et regnslag med hul til styret, og alt mulig.. Dejligt ikke at være ene om ikke at fatte brug af regnslag!

haha... jamen altså... jeg stod bare og tænkte WTF... det gav bare ingen mening.. troede det der "hul" var til "kigge plasticet" der var oppe i toppen af kalechen... havde da aldrig forestillet mig at det var til styret... høhø .. hvor dum føler man sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

AnneBJ

KittyGirl skriver:

haha... jamen altså... jeg stod bare og tænkte WTF... det gav bare ingen mening.. troede det der "hul" var til "kigge plasticet" der var oppe i toppen af kalechen... havde da aldrig forestillet mig at det var til styret... høhø .. hvor dum føler man sig

Lige præcis, og så man kunne åbne ned til lynlåslommen osv.... Doh! 

Anmeld

26. oktober 2011

LinLin

KittyGirl skriver:

ja det fulgte med, og nu fandt jeg ud af det.... der var hul til styret i regnslaget, så jeg skulle bare trække det igennem der, så var det på

Den er bare SÅ fin sådan en scooter, det er så den gamle version, ikke den nye..

smider lige et mørkt billede af den..

Men den er så lækker.. så let.. og den fylder ikke så meget klappet sammen... er virkelig glad for den!

Godt du fandt ud af det

Jeg måtte smide det der fulgte med ud - det stank bare af plastik!  Var bange for at Adam skulle blive helt skæv derinde...

Anmeld

26. oktober 2011

Ryberg

Janni. skriver:

Ej hvor smart, synes egentlig også vognen er helt vild smart. Går selv og overvejer hvilken vi skal have med tiden, så den kommer lige med i overvejelserne 

den får helt klart mine varme anbefalinger.... vi havde en emmaljunga cerox klapvogn før, og den var bare tung og stor at flytte rundt med og ind og ud af bilen.. så solgte jeg den og fik den her scooter i stedet for... og den er bare så lækker... varekurven er lidt mindre, men det går jo nok og så har den ikke vendbart styr, men de små/store vil jo også gerne kigge fremad

jeg er jo vant til barnevognen og den tunge klapvogn, så når jeg går med Lasse i den her, så stejler den hele tiden fordi jeg tager for hårdt fat haha

Anmeld

26. oktober 2011

Ryberg

AnneBJ skriver:

Lige præcis, og så man kunne åbne ned til lynlåslommen osv.... Doh! 

NEMLIG! hahahaha

Anmeld

26. oktober 2011

Ryberg

DAs mor skriver:

Godt du fandt ud af det

Jeg måtte smide det der fulgte med ud - det stank bare af plastik!  Var bange for at Adam skulle blive helt skæv derinde...

det her lugter også liiidt af plastic, men tror det forsvinder ved at stå ude i den friske luft ude i garagen lidt

Anmeld

26. oktober 2011

Janni.

KittyGirl skriver:

den får helt klart mine varme anbefalinger.... vi havde en emmaljunga cerox klapvogn før, og den var bare tung og stor at flytte rundt med og ind og ud af bilen.. så solgte jeg den og fik den her scooter i stedet for... og den er bare så lækker... varekurven er lidt mindre, men det går jo nok og så har den ikke vendbart styr, men de små/store vil jo også gerne kigge fremad

jeg er jo vant til barnevognen og den tunge klapvogn, så når jeg går med Lasse i den her, så stejler den hele tiden fordi jeg tager for hårdt fat haha

Herligt, så er det heller ikke en cerox vi skal have  Kigger bare lidt rundt. Vil først købe én i januar til udsalget, da vi sjældent får ryddet sneen ordentlig på vores veje, og tænker at enten bliver det med slæde, vi skal ud eller barnevognen. 

Anmeld

26. oktober 2011

LinLin

KittyGirl skriver:

det her lugter også liiidt af plastic, men tror det forsvinder ved at stå ude i den friske luft ude i garagen lidt

Jeg købte min fra ny - det var virkeligt slemt!

Det er virkeligt skønt med en lille og let, men alligevel robust klapvogn!! Har en brio sing - den er jeg også bare såååå glad for!

Anmeld

26. oktober 2011

Ryberg

Janni. skriver:

Herligt, så er det heller ikke en cerox vi skal have  Kigger bare lidt rundt. Vil først købe én i januar til udsalget, da vi sjældent får ryddet sneen ordentlig på vores veje, og tænker at enten bliver det med slæde, vi skal ud eller barnevognen. 

hvis i skal købe en fra helt ny, og det er en scooter model... så synes jeg du skal se scooter 2.0 filmen

http://www.youtube.com/watch?v=s2VZGJNarLc

Ville ØNSKE jeg havde pengene til den.. uha den er altså lækker

kender godt det med snerydningen

Anmeld

26. oktober 2011

Ryberg

DAs mor skriver:

Jeg købte min fra ny - det var virkeligt slemt!

Det er virkeligt skønt med en lille og let, men alligevel robust klapvogn!! Har en brio sing - den er jeg også bare såååå glad for!

hvis det er den her, så ser det virkelig smart ud alt det den kan!!!

http://www.youtube.com/watch?v=_OrkLt4pyvs

Og sikke lille den bliver når den er klappet sammen

Er dog ikke så vild med designet, jeg er mere til det der standard noget... men den er bestemt ikke grim

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.