hjælp til at montere regnslag på en Emmaljunga Scooter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Ryberg

Hej alle

Jeg har købt sådan en Emmaljunga scooter brugt, og ville lige putte regnslaget hen over den så den står beskyttet i garagen...

Men hvordan pokker putter jeg det på?

Kalechen sidder jo fast på styret, så hvordan får jeg regnslaget om bagpå kalechen? der er regnslag nok til at det burde kunne lade sig gøre... eller??

PLEASE, håber på nogle venlige sjæle der ved hvordan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Mille83

KittyGirl skriver:

Hej alle

Jeg har købt sådan en Emmaljunga scooter brugt, og ville lige putte regnslaget hen over den så den står beskyttet i garagen...

Kalechen sidder jo fast på styret, så hvordan får jeg regnslaget om bagpå kalechen? der er regnslag nok til at det burde kunne lade sig gøre... eller??

Har du set om der evt ligger en youtube video el noget på det ?

Anmeld

26. oktober 2011

Ryberg

Mille83 skriver:

Har du set om der evt ligger en youtube video el noget på det ?

umiddelbart kan jeg ikke se nogen

Anmeld

26. oktober 2011

Ryberg

slet ikke nogen der har sådan en, eller kender nogen som har sådan en som man evt. kunne spørge?

Anmeld

26. oktober 2011

Janni.

KittyGirl skriver:

Hej alle

Jeg kender ikke modellen eller mærket, men så en video på youtube hvor styret kan bukkes helt ned så det er i lodret stilling. Måske skal styret med ind under regnslaget? 

Bare en idé? 

Anmeld

26. oktober 2011

LinLin

KittyGirl skriver:

Hej alle

Fulgte det med ved købet? (Der fulgte nemlig et med til min brio...) -for så kan du jo spørge sælger

Eller har du selv købt nyt?

Kendte ikke modellen, så har lige googlet - den ser ellers fin ud

Anmeld

26. oktober 2011

Ryberg

Janni. skriver:

Jeg kender ikke modellen eller mærket, men så en video på youtube hvor styret kan bukkes helt ned så det er i lodret stilling. Måske skal styret med ind under regnslaget? 

Bare en idé? 

Prøvede lige at rode med det igen... og fandt lige ud af, at der var et hul til styret... altså, jeg kunne trække styret igennem hullet og vupti så var det på..

Tak for hjælpen, for det var pga. dit spørgsmål jeg fik øje på det

Anmeld

26. oktober 2011

Ryberg

DAs mor skriver:

Fulgte det med ved købet? (Der fulgte nemlig et med til min brio...) -for så kan du jo spørge sælger

Eller har du selv købt nyt?

Kendte ikke modellen, så har lige googlet - den ser ellers fin ud

ja det fulgte med, og nu fandt jeg ud af det.... der var hul til styret i regnslaget, så jeg skulle bare trække det igennem der, så var det på

Den er bare SÅ fin sådan en scooter, det er så den gamle version, ikke den nye..

smider lige et mørkt billede af den..

Men den er så lækker.. så let.. og den fylder ikke så meget klappet sammen... er virkelig glad for den!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2011

AnneBJ

KittyGirl skriver:

Prøvede lige at rode med det igen... og fandt lige ud af, at der var et hul til styret... altså, jeg kunne trække styret igennem hullet og vupti så var det på..

Haha jeg fattede det heller ikke, før min kæreste begyndte at ævle om, at man burde have lavet et regnslag med hul til styret, og alt mulig.. Dejligt ikke at være ene om ikke at fatte brug af regnslag!

Anmeld

26. oktober 2011

Janni.

KittyGirl skriver:

Ej hvor smart, synes egentlig også vognen er helt vild smart. Går selv og overvejer hvilken vi skal have med tiden, så den kommer lige med i overvejelserne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.