Hvis i handler på facebook ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

morethanperfect

musse1 skriver:

mon det også er hende Irene jeg og en anden er blivet snydt ved, kunne lyde sådan, var også på facebook, jeg var desværre så dum at sende varen, før pengene var på kontoen, da jeg stoler på andre, dumt gjort..  

men kan kun sige hvis i bliver snydt i alle de der salgs grupper, så skriv til dem der har siden, for jo flere der gør det, jo bedre, for så kan de slette ved kommen.. 

Det var det samme jeg gjorde .. Så lidt min egen skyld , men har aldrig været ude for sådan noget før .. De fleste grupper på facebook er klar over hende .. Heldigvis ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

morethanperfect

VNB skriver:

ej hvor træls!!!  kan godt forstå du er muggen på hende... 

Jeg holder virkelig på "pengene først - før noget blir sendt" men den vej kan man jo selvfølgelig også blive snydt... ak... 

Det plejer jeg også at gøre .. Meeen denne ene gang skulle jeg åbenbart snydes

Anmeld

26. oktober 2011

musse1

morethanperfect skriver:

Det var det samme jeg gjorde .. Så lidt min egen skyld , men har aldrig været ude for sådan noget før .. De fleste grupper på facebook er klar over hende .. Heldigvis ..

ja det er godt nok surt, har det også sådan, folk har tillid til at overfører penge, så må man også ha tillid til at sende.. men det skal man åbenbart ikke...

heldigvis har jeg solgt rigtig meget på forskellige salgsider, og altid kun haft gode handler, undtaget den ene med hende..

men som du siger er godt nok surt og super ærgeligt, især fordi hun så skriver hun har overført, når man beder om en kopi af det svare hun ikke længere..

Anmeld

26. oktober 2011

VNB

morethanperfect skriver:

Det plejer jeg også at gøre .. Meeen denne ene gang skulle jeg åbenbart snydes

hva er det for en gruppe hun er med i derinde? 

Anmeld

26. oktober 2011

morethanperfect

musse1 skriver:

ja det er godt nok surt, har det også sådan, folk har tillid til at overfører penge, så må man også ha tillid til at sende.. men det skal man åbenbart ikke...

heldigvis har jeg solgt rigtig meget på forskellige salgsider, og altid kun haft gode handler, undtaget den ene med hende..

men som du siger er godt nok surt og super ærgeligt, især fordi hun så skriver hun har overført, når man beder om en kopi af det svare hun ikke længere..

Ja det er så åndsvagt ..
Men hun har snydt så mange så hun skal meldes efterhånden .  

Anmeld

26. oktober 2011

musse1

morethanperfect skriver:

Ja det er så åndsvagt ..
Men hun har snydt så mange så hun skal meldes efterhånden .  

ja men man kan vel ikke gøre andet, end til den salgs side hvor man har gjort handlen ?

hun burde slet ikke være på nogle af de salgsider, hun snyder så mange som du siger, øv at hun kan være sig selv bekendt, forstår det inderligt ikke..

håber ikke det var mange penge hun snød dig for. her var det heldigvis "kun" 60 kr

Anmeld

26. oktober 2011

morethanperfect

musse1 skriver:

ja men man kan vel ikke gøre andet, end til den salgs side hvor man har gjort handlen ?

hun burde slet ikke være på nogle af de salgsider, hun snyder så mange som du siger, øv at hun kan være sig selv bekendt, forstår det inderligt ikke..

håber ikke det var mange penge hun snød dig for. her var det heldigvis "kun" 60 kr

Jo vi kan alle melde hende til politiet hvis vi har kviteringer osv..

Det var 250 kr. her så det var alligevel en del

Anmeld

26. oktober 2011

musse1

morethanperfect skriver:

Jo vi kan alle melde hende til politiet hvis vi har kviteringer osv..

Det var 250 kr. her så det var alligevel en del

øv alser . så tør man ikke sende frem over, før pengene er kommet ind,.. utroligt med nogle folk..

ja jeg har ikke gemt min.. men håber mange anmelder hende videre..

Anmeld

26. oktober 2011

eElak

Ikke for at være flueknepper, men er det overhovedet lovligt at udlevere folk herinde med navn? 
Selvom det er i et andet medie/FOra, er det stadig en bruger der bliver udleveret..

Med det sagt - jeg kan godt forstå at i bliver frustrerede over at blive snydt - jeg har ikke stødt ind i nogle problemer med snydere i min salgsgruppe på facebook - har kun fået positive tilbagemeldinger :-D Og der er trods alt 410 medlemmer efterhånden :-D 

Anmeld

26. oktober 2011

morethanperfect

KaLee skriver:

Ikke for at være flueknepper, men er det overhovedet lovligt at udlevere folk herinde med navn? 
Selvom det er i et andet medie/FOra, er det stadig en bruger der bliver udleveret..

Med det sagt - jeg kan godt forstå at i bliver frustrerede over at blive snydt - jeg har ikke stødt ind i nogle problemer med snydere i min salgsgruppe på facebook - har kun fået positive tilbagemeldinger :-D Og der er trods alt 410 medlemmer efterhånden :-D 

Tænkte på det da jeg oprettede tråden , men regnede med det kun var folk herinde man ikke måtte udleverer .. 

Ville bare advarer mod hende , for syns det synd hvis flere skal bli snydt af hende ..
Men ellers må folk melde tråden hvis noget syns jeg går over stregen .. Jeg syns kun det fair  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.