Hvis i handler på facebook ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

morethanperfect

Tilmeldt skriver:

Nej, det er da også usmageligt!   Jeg havde sq ik nerver og samvittighed til at snyde på den måde!

Men jeg kan ikke genkende den omtale, omkring hende.

Stine og Lisa.

Neej .. Når man ikke har været udsat for det er det jo svært og se på folk .. ..

Træls !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Bryndis

Hvor øv at der findes flere af dem

Jeg er selv blevet snydt af en Camilla Christensen som nu har slettet sin bruger inde på facebook :/

Anmeld

26. oktober 2011

VNB

Witt skriver:

Hahahaha, ja det fandt jeg ud af :p . Ups, men angående det andet, skal du ind på kontoindstillinger og lave det privat der . eller kun for venner,.. Mener det er det. Kan sku ikke rigtig finde rundt derind læmgere efter de lavet det OM konstant ! :/

ja det er virkeligt så belastende at de laver det om hele tiden... har aldrig fattet meningen med det...

og det passer altid med at de skifter lige præcis når man sådan nogenlunder er begyndt at kende "det gamle" 

men tak for hjælpen, vil skynde mig at rette til! 

Anmeld

26. oktober 2011

Simon's moar <3

morethanperfect skriver:

Vil lige informere jer om at på facebook hedder hun kun IRENE JØRGENSEN ... Det er ikke hende fra Norge ..

Hvem af dem er det? For jeg får mange frem når jeg søger på Irene Jørgensen.. 
Hvilken gruppe er hun med i på fb? 

Anmeld

26. oktober 2011

morethanperfect

Bryndis skriver:

Hvor øv at der findes flere af dem

Jeg er selv blevet snydt af en Camilla Christensen som nu har slettet sin bruger inde på facebook :/

Ej hvor latterligt . Jeg hader at bli snydt !!

Anmeld

26. oktober 2011

musse1

morethanperfect skriver:

Skal i passe på en køber/sælger ..

Jeg er blevet bedt om at advare dem jeg kender om en :

Irene Hoffstetter-Jørgensen 

Som snyder , lyder og bedrager alle hun kan komme til . Er desværre selv blevet snydt af hende, men jeg er nok også lidt godhjertet af mig . Øv øv at der findes disse mennesker ..
Ville bare lige advare jer  

mon det også er hende Irene jeg og en anden er blivet snydt ved, kunne lyde sådan, var også på facebook, jeg var desværre så dum at sende varen, før pengene var på kontoen, da jeg stoler på andre, dumt gjort..  

men kan kun sige hvis i bliver snydt i alle de der salgs grupper, så skriv til dem der har siden, for jo flere der gør det, jo bedre, for så kan de slette ved kommen.. 

Anmeld

26. oktober 2011

Witt

VNB skriver:

ja det er virkeligt så belastende at de laver det om hele tiden... har aldrig fattet meningen med det...

og det passer altid med at de skifter lige præcis når man sådan nogenlunder er begyndt at kende "det gamle" 

men tak for hjælpen, vil skynde mig at rette til! 

Jup nemlig, sådan har jeg det også, men nu gider jeg ikke rigtig sætte mig ind i det længere. Kan skrive, sende beskeder og det jeg nu skal . Mere behøver jeg ikke at lære :p .

Så lidt da

Anmeld

26. oktober 2011

morethanperfect

Simon's moar <3 skriver:

Hvem af dem er det? For jeg får mange frem når jeg søger på Irene Jørgensen.. 
Hvilken gruppe er hun med i på fb? 

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002868716673

Anmeld

26. oktober 2011

musse1

morethanperfect skriver:

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002868716673

Her er hun ...

det er hende jeg også er blivet snudt af 

Anmeld

26. oktober 2011

VNB

morethanperfect skriver:

Haha Ja .. Bare virkelig surt for hende .. Det for dumt at snyde andre folk !

250 kr. Hun skulle ha overført dem , men nææ nej .. Har lige givet en småfolk body og en kæmpe pose lamaze (nyt) legetøj væk
ØV ! 

ej hvor træls!!!  kan godt forstå du er muggen på hende... 

Jeg holder virkelig på "pengene først - før noget blir sendt" men den vej kan man jo selvfølgelig også blive snydt... ak... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.