En stor beslutning er truffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

AnneP

Lisbeth1985 skriver:

Vi har taget en stor beslutning i dag. Vi tager en lang pause fra fertilitetsbehandling, hormoner, scanninger og alle humørsvingningerne. Særligt jeg er brugt op. Min krop er træt efter 14 måneder i konstant behandling og mit overskud er forsvundet. Jeg kan ikke længere finde glæden og troen på, at alle behandlingerne en dag vil resultere i vores meget ventede ønskebarn

Det er ikke et farvel for altid. Jeg vender tilbage, når jeg engang er klar igen. Hvornår kan kun tiden vise.

Jeg vil så vidt muligt forsøge at holde mig væk fra baby.dk, da denne fantastiske side desværre er forbundet med alt det, der er så svært - alt det som jeg har brug for en pause fra. Men jeg kommer til at savne jer alle rigtig meget og jeg ved, at i ofte vil være i mine tanker - jeg hepper på jer alle og jeg håber, at i er langt væk fra denne gruppe, når jeg engang vender tilbage

De kærligste tanker og de største fra Lisbeth

Kan fuldstændig forstå din beslutning!

Håber du får ro og finder kræfterne frem igen!

1000vis af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Miss BananaHammock

Hej søde! Jeg vil bare sende et STORT KNUS! 

Du har mit nummer hvis du får brug for at snakke!! Du har været en stor trøst og en fantastisk støtte for mig i vores forløb. Det vil jeg altid være taknemmelig for! 

Jeg tror på at I nok skal blive forældre - men jeg forstå også fuldud at I har brug for en pause! Og hvis jeg ikke er herinde når du kommer tilbage - så er jeg altid tilrådighed hvis du har brug for det!! 

Anmeld

28. oktober 2011

Mullefisen2011

Forstår dig fuldt ud..

Du får lige et kæmpe  herfra..

Anmeld

28. oktober 2011

Line11

Lisbeth1985 skriver:

Vi har taget en stor beslutning i dag. Vi tager en lang pause fra fertilitetsbehandling, hormoner, scanninger og alle humørsvingningerne. Særligt jeg er brugt op. Min krop er træt efter 14 måneder i konstant behandling og mit overskud er forsvundet. Jeg kan ikke længere finde glæden og troen på, at alle behandlingerne en dag vil resultere i vores meget ventede ønskebarn

Det er ikke et farvel for altid. Jeg vender tilbage, når jeg engang er klar igen. Hvornår kan kun tiden vise.

Jeg vil så vidt muligt forsøge at holde mig væk fra baby.dk, da denne fantastiske side desværre er forbundet med alt det, der er så svært - alt det som jeg har brug for en pause fra. Men jeg kommer til at savne jer alle rigtig meget og jeg ved, at i ofte vil være i mine tanker - jeg hepper på jer alle og jeg håber, at i er langt væk fra denne gruppe, når jeg engang vender tilbage

De kærligste tanker og de største fra Lisbeth

Jeg er bare så ked af, at I skulle igennem alt dette igen, jeg tænker på jer! 

Jeg holder selv semi-pause for at lade op til næste forsøg. Det er vigtigt at fjerne fokus, tror jeg. Jeg håber I får en masse gode ting ud af pausen og især finder troen og overskuddet igen. 

Du kan altid skrive til mig bare der er det mindste, og ellers glæder jeg mig meget til, at du kommer tilbage. 

Store krammer, fra Line 

Anmeld

3. november 2011

os2

Stort kram til dig - håber på det bedste for jer - nemlig at det en dag vil lykkes !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.