En stor beslutning er truffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Lisbeth1985

Vi har taget en stor beslutning i dag. Vi tager en lang pause fra fertilitetsbehandling, hormoner, scanninger og alle humørsvingningerne. Særligt jeg er brugt op. Min krop er træt efter 14 måneder i konstant behandling og mit overskud er forsvundet. Jeg kan ikke længere finde glæden og troen på, at alle behandlingerne en dag vil resultere i vores meget ventede ønskebarn

Det er ikke et farvel for altid. Jeg vender tilbage, når jeg engang er klar igen. Hvornår kan kun tiden vise.

Jeg vil så vidt muligt forsøge at holde mig væk fra baby.dk, da denne fantastiske side desværre er forbundet med alt det, der er så svært - alt det som jeg har brug for en pause fra. Men jeg kommer til at savne jer alle rigtig meget og jeg ved, at i ofte vil være i mine tanker - jeg hepper på jer alle og jeg håber, at i er langt væk fra denne gruppe, når jeg engang vender tilbage

De kærligste tanker og de største fra Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

madsenmor

Lisbeth1985 skriver:

Vi har taget en stor beslutning i dag. Vi tager en lang pause fra fertilitetsbehandling, hormoner, scanninger og alle humørsvingningerne. Særligt jeg er brugt op. Min krop er træt efter 14 måneder i konstant behandling og mit overskud er forsvundet. Jeg kan ikke længere finde glæden og troen på, at alle behandlingerne en dag vil resultere i vores meget ventede ønskebarn

Det er ikke et farvel for altid. Jeg vender tilbage, når jeg engang er klar igen. Hvornår kan kun tiden vise.

Jeg vil så vidt muligt forsøge at holde mig væk fra baby.dk, da denne fantastiske side desværre er forbundet med alt det, der er så svært - alt det som jeg har brug for en pause fra. Men jeg kommer til at savne jer alle rigtig meget og jeg ved, at i ofte vil være i mine tanker - jeg hepper på jer alle og jeg håber, at i er langt væk fra denne gruppe, når jeg engang vender tilbage

De kærligste tanker og de største fra Lisbeth

ved ikke om du ser dette men gud hvor jeg forstår jer ( selv om det er mit første forsøg)

håber du får dit overskud tilbage og at din krop hurtigt vender tilbage til normalen efter alle de kunstige homoner...

ønsker dig alt godt i fremtiden

Anmeld

26. oktober 2011

DreamChild

Jeg forstår dig godt du har brug for en pause.

Kæmpe kram

Anmeld

26. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg er ikke selv i denne gruppe, men hepper så meget på jer. PYH ha en lump jeg lige må sluge hver gang i melder jer ud på ubestemt tid. Alt held go lykke.

Anmeld

26. oktober 2011

Kruse90

Årh jeg forstår godt
Håber så meget at det lykkedes meget snart. I fortjener det så meget.

Stort kram

Anmeld

26. oktober 2011

AnneH

Helt forståeligt.

Et KÆMPE herfra.

Anmeld

26. oktober 2011

Nessie

Forstår godt at der er brug for en pause. Både fysisk og psykisk.

Håber I får et godt og forfriskende pusterum, og kommer tilbage med nyt gå-på-mod

Anmeld

26. oktober 2011

Putomanen

Jeg kan godt forstå dig! Jeg havde virkelig håbet, at du havde taget springet ud af gruppen denne gang, men jeres vej skal åbenbart være bumlet og lang. Det er bare så uretfærdigt.

Jeg glæder mig til snart at se dig i graviditetsgruppen! Så kan vi dele vores erfaringer der også

Mange varme , du vil være savnet!

Anmeld

26. oktober 2011

nielsen80

Ord er meget fattige i denne situation. Jeg føler så meget med dig søde smukke Lisbeth. Du er en fantastisk kvinde, som har været helt igennem stærk, og du har hjulpet mange - inkl. mig selv-, når vi havde det rigtig skidt. Du vil helt sikkert blive savnet.

Resten skriver jeg i en PB

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

vi holdte også en pause, da vi var igang med at lave Maja (den yngste). Vi havde været igang i et år, fire behandlinger uden succes og jeg kunne bare ikke mere. Men efter en pause på nogle måneder kom modet tilbage, og i næste forsøg var det bid.

Jeg håber at du får modet tilbage igen, og at det så må lykkedes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.