Hvor meget skal man købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

CKH

Baby-støv skriver:

Haha... Nej, vi sidder også begge to og næsten sover med flasken i hånden.. hehe...

Øv bøv... jeg er vildt spændt... I må købe en tidlig julegave til jer selv, den kønsscanning... Også er der også lidt juelgave til mig..

Hihi. Ja det syntes jeg jo nok også måtte være på sin plads. Men der er jo nogen der siger at den der mand også skal have noget og skulle have sagt, og han vil egentlig slet ikke vide kønnet  Så ligefrem at skulle betale sig for at få det og vide før, det er da noget af det dummeste i hans øjne.. Er det ikke bare strengt?!

Puha ja. Jeg ville også være helt ødelagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

twinny

CKH skriver:

Hihi. Ja det syntes jeg jo nok også måtte være på sin plads. Men der er jo nogen der siger at den der mand også skal have noget og skulle have sagt, og han vil egentlig slet ikke vide kønnet  Så ligefrem at skulle betale sig for at få det og vide før, det er da noget af det dummeste i hans øjne.. Er det ikke bare strengt?!

Puha ja. Jeg ville også være helt ødelagt

Hehe... puhha... Jeg ville ikk kunne holde det ud...  Jeg havde allerede bestilt tid til kønsscanning inden jeg var til NF..

Anmeld

26. oktober 2011

CKH

Baby-støv skriver:

Hehe... puhha... Jeg ville ikk kunne holde det ud...  Jeg havde allerede bestilt tid til kønsscanning inden jeg var til NF..

Haha. Det havde jeg også hvsi det stod til mig..! Glæder mig bare SÅ meget til jeg ved hvad det bliver..! Og glæder mig til og se om baby har det ok. Syntes ikke min mavse vokser ret så meget

Anmeld

26. oktober 2011

CKH

Frøken J. skriver:

Anbefaler også noget i str. 50! Selvom vores pige vejer over 4 kg og er 53 cm, kan hun godt passe 50. Og købt masser af natdragte, siger jeg! Det er så nemt, og de sover jo meget, så det skal være behageligt!

Ja dejlige bløde natdragter må da egentlig være det man bruger mest? Eller sparkedragter tænker jeg?

Anmeld

26. oktober 2011

twinny

CKH skriver:

Haha. Det havde jeg også hvsi det stod til mig..! Glæder mig bare SÅ meget til jeg ved hvad det bliver..! Og glæder mig til og se om baby har det ok. Syntes ikke min mavse vokser ret så meget

Self, har baby det okay... Det kommer lige pludselig.. Så har du kæmpe mave...

Anmeld

26. oktober 2011

Frøken J.

CKH skriver:

Ja dejlige bløde natdragter må da egentlig være det man bruger mest? Eller sparkedragter tænker jeg?

Vi bruger næsten udelukkende sådan nogen her: med mindre vi skal ud og hun skal være lidt smart Og så nogen gange med en body under, andre gange ikke. Hun er et meget varmt barn!

Anmeld

27. oktober 2011

AndreasMor84

Frøken J. skriver:

Anbefaler også noget i str. 50! Selvom vores pige vejer over 4 kg og er 53 cm, kan hun godt passe 50. Og købt masser af natdragte, siger jeg! Det er så nemt, og de sover jo meget, så det skal være behageligt!

oh jeg hader de der natdragter med fødder i.. når han er sur sparker han helt vildt med benene og så får han spraket benene ud af dem  Så her er det langærmet body og strømpebukser om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.