Hvor meget skal man købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.124 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

CKH

Ja, hvor meget tøj skal man skaffe i hver størrelse til den lille? Og ikke mindst, hvor mange bodyer, hvis man skal have rigeligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

AndreasMor84

CKH skriver:

Ja, hvor meget tøj skal man skaffe i hver størrelse til den lille? Og ikke mindst, hvor mange bodyer, hvis man skal have rigeligt?

Åh ja.. sad selv med samme spørgsmål da jeg var gravid og min erfaring blev således, at str. 50 ikke er for lille. Vores søn var 51 cm og 3800 g og han brugte altså str. 50 den første måned.

Mange siger at man skal starte med str. 56, men det ville ha været alt for stort til vores søn. Og spar ikke på især body'er.. de små tisser og skider hele tiden - vores søn lavede tricket med at tisse lige når bleen var kommet af i starten, ud på sit tøj, så vi skiftede ofte hans tøj flere gange om dagen. Og body'er hvor der fx. er kommet gul afføring på, er mildest talt ikke til at få rene igen, trods div. midler. Det er en skrap farve og så er de jo bare til at smide ud.. Jeg måtte i hvert fald hurtigt ud og købe flere Du kan jo evt. købe nogle brugte på nettet

Anmeld

26. oktober 2011

twinny

Hey søde...

Jeg ville købe en hel del..... Vi bruger flere om dagen, da de enten tisser, gypler eller savler på dem... Drengene er en måned og bruger stadigvæk str. 50. og kommer til det et stykke tid endnu... De vejer 3600 og 3800 nu...

Men vi har sikkert nogle I kan overtage, når det er..... Som er i pæn stand...  Medmindre I får en pige...

Anmeld

26. oktober 2011

CKH

AndreasMor2011 skriver:

Åh ja.. sad selv med samme spørgsmål da jeg var gravid og min erfaring blev således, at str. 50 ikke er for lille. Vores søn var 51 cm og 3800 g og han brugte altså str. 50 den første måned.

Mange siger at man skal starte med str. 56, men det ville ha været alt for stort til vores søn. Og spar ikke på især body'er.. de små tisser og skider hele tiden - vores søn lavede tricket med at tisse lige når bleen var kommet af i starten, ud på sit tøj, så vi skiftede ofte hans tøj flere gange om dagen. Og body'er hvor der fx. er kommet gul afføring på, er mildest talt ikke til at få rene igen, trods div. midler. Det er en skrap farve og så er de jo bare til at smide ud.. Jeg måtte i hvert fald hurtigt ud og købe flere Du kan jo evt. købe nogle brugte på nettet

Ja jeg tænker også at man virkelig skal have mange bodyer  Men man kan jo selvfølgelig altid købe flere.

Har også hørt de meget hurtigt vokser ud af str. 50, men det kommer vel også an på hvad størrelse baby man får ?

Anmeld

26. oktober 2011

CKH

Baby-støv skriver:

Hey søde...

Jeg ville købe en hel del..... Vi bruger flere om dagen, da de enten tisser, gypler eller savler på dem... Drengene er en måned og bruger stadigvæk str. 50. og kommer til det et stykke tid endnu... De vejer 3600 og 3800 nu...

Men vi har sikkert nogle I kan overtage, når det er..... Som er i pæn stand...  Medmindre I får en pige...

og i skal oven i købet have dobbelt så mange  hehe. Men hvor mange ville du sige at i har i størrelse 50 f.eks. søde? Altså bare sådan ca.

Men vi vil da MEGET gerne købe jeres bodyer og sådan hvis vi får en lille mandse  

Går det ellers godt med de to små?

Anmeld

26. oktober 2011

maryjane

Køb rigeligt, VI troede selv at vi havde mange meeeeeeen vores pige har en del uheld såå der kan godt ryge mange på en dag. Og så er hun lige vokset ud af str. 50, hvor vi ellers havde fået en hel masse af et vennepar.

Men self. kommer det jo også an på hvor meget man vil vaske.

Anmeld

26. oktober 2011

twinny

CKH skriver:

og i skal oven i købet have dobbelt så mange  hehe. Men hvor mange ville du sige at i har i størrelse 50 f.eks. søde? Altså bare sådan ca.

Men vi vil da MEGET gerne købe jeres bodyer og sådan hvis vi får en lille mandse  

Går det ellers godt med de to små?

40 tror jeg vi har. og det ryger forfærdelig hurtigt...

Hvornår får i kønnet afvide? Jeg er lige så spændt som jer... Det går rigtig fint... Men det er godt nok hårdt at skulle op hver 2. time....  For nu synes de at de skal vågne hver 2. time istedet for hver 3.

Anmeld

26. oktober 2011

CKH

Baby-støv skriver:

40 tror jeg vi har. og det ryger forfærdelig hurtigt...

Hvornår får i kønnet afvide? Jeg er lige så spændt som jer... Det går rigtig fint... Men det er godt nok hårdt at skulle op hver 2. time....  For nu synes de at de skal vågne hver 2. time istedet for hver 3.

Puha ja. Kan slet ikke forestille mig ikke at sove en hel nat haha.

Der er såå lang tid til..! Vi skal først til MD d. 22 november, og tiden går bare virkelig lagsomt..!

Anmeld

26. oktober 2011

twinny

CKH skriver:

Puha ja. Kan slet ikke forestille mig ikke at sove en hel nat haha.

Der er såå lang tid til..! Vi skal først til MD d. 22 november, og tiden går bare virkelig lagsomt..!

Haha... Nej, vi sidder også begge to og næsten sover med flasken i hånden.. hehe...

Øv bøv... jeg er vildt spændt... I må købe en tidlig julegave til jer selv, den kønsscanning... Også er der også lidt juelgave til mig..

Anmeld

26. oktober 2011

Frøken J.

CKH skriver:

Anbefaler også noget i str. 50! Selvom vores pige vejer over 4 kg og er 53 cm, kan hun godt passe 50. Og købt masser af natdragte, siger jeg! Det er så nemt, og de sover jo meget, så det skal være behageligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.