Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er det spændende, krydser alle mine fingre for Jer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: og det var da slet ikke så slemt. Tudbrølede dog under hele proceduren men det var mere det følelsesmæssige der drillede... 9 æg blev det til! Så nu er der bare tilbage og vente til fredag.....
og det var da slet ikke så slemt. Tudbrølede dog under hele proceduren men det var mere det følelsesmæssige der drillede...
9 æg blev det til! Så nu er der bare tilbage og vente til fredag.....
hvor er det fedt at hører at det gik godt!
Tillykke med de mange flotte æggebasser!
Åh hvor dejligt at du havde en nogenlunde oplevelse og ikke synes det gjorde mega ondt.
Og tillykke med den flotte høst. det skal nok blive godt. Har du ÆO i morgen??
Sikke et flot antal æg
for at de hygger sig, og rigtig for udviklet sig som de skal.
(kan lige skyde ind, at jeg fik lagt 2 æg op, og fik 1 barn)
Jeg krydser alt hvad jeg kan søøde9 æg lyder perfekt Så er de garanteret også super kvalitet
baby84 skriver: Åh hvor dejligt at du havde en nogenlunde oplevelse og ikke synes det gjorde mega ondt. Og tillykke med den flotte høst. det skal nok blive godt. Har du ÆO i morgen??
Ja det håber jeg Bliver ringet op mellem 8 og 9 ligegyldigt om der er noget godt eller ej også har jeg tid kl. 10.30
Sofia skriver: Hvor er det spændende, krydser alle mine fingre for Jer!
tak
AnneP skriver: hvor er det fedt at hører at det gik godt! Tillykke med de mange flotte æggebasser!
Nessie skriver: Sikke et flot antal æg for at de hygger sig, og rigtig for udviklet sig som de skal. (kan lige skyde ind, at jeg fik lagt 2 æg op, og fik 1 barn)
Kunne du selv vælge 2?
Kruse90 skriver: Jeg krydser alt hvad jeg kan søøde9 æg lyder perfekt Så er de garanteret også super kvalitet
Tak ven! Håber jeg kan gøre dig kunsten efter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128