ÆU overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
26 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Miss BananaHammock

og det var da slet ikke så slemt. Tudbrølede dog under hele proceduren men det var mere det følelsesmæssige der drillede...

9 æg blev det til! Så nu er der bare tilbage og vente til fredag..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

madsenmor

Miss BananaHammock skriver:

og det var da slet ikke så slemt. Tudbrølede dog under hele proceduren men det var mere det følelsesmæssige der drillede...

9 æg blev det til! Så nu er der bare tilbage og vente til fredag..... 

tillykke hvor er det fantastisk.... er sikker på at du har 2 gode æg til oplægning fredag og flere til fryserne hvis du ønsker dette...

og så kan vi gå og ruge sammen for vi er jo kun 4 dage fra hinanden... er sikker på at vi om 14 dage kan følges over i gravid gruppen

Anmeld

26. oktober 2011

Miss BananaHammock

madsenmor skriver:

tillykke hvor er det fantastisk.... er sikker på at du har 2 gode æg til oplægning fredag og flere til fryserne hvis du ønsker dette...

og så kan vi gå og ruge sammen for vi er jo kun 4 dage fra hinanden... er sikker på at vi om 14 dage kan følges over i gravid gruppen

Jahh... 

MEn 2 æg? Jeg er næsten sikker på at de kun vil sætte 1 op.

Anmeld

26. oktober 2011

madsenmor

ok jamen så et æg  vi fik bare 2 op ( men jeg er jo også lidt ældre end dig og i privat behandling der bestemmer man lidt mere selv)

Anmeld

26. oktober 2011

Miss BananaHammock

madsenmor skriver:

ok jamen så et æg  vi fik bare 2 op ( men jeg er jo også lidt ældre end dig og i privat behandling der bestemmer man lidt mere selv)

åhh oki. Jeg fik afvide at de foretrak 1 æg hvis det var godt også måske 2 æg hvis det er 3 forsøg med iVF.

Anmeld

26. oktober 2011

DK

Ihhhh hvor er det spændende!!! Ejjj jeg  og hepper alt hvad jeg kan!
Jamen altså!! SÅ spændende. Hvordan holder du det ud? Eller ja det gør du jo nok så heller ikke

Jeg glæder mig til at høre mere fredag om hvordan det hele kommer til at gå.

Vil du helst have 1 eller 2 æg op?

Verdens største knus til dig

Anmeld

26. oktober 2011

Lisbeth1985

Tillykke med det fine resultat søde:-)

Anmeld

26. oktober 2011

Miss BananaHammock

DK skriver:

Ihhhh hvor er det spændende!!! Ejjj jeg  og hepper alt hvad jeg kan!
Jamen altså!! SÅ spændende. Hvordan holder du det ud? Eller ja det gør du jo nok så heller ikke

Jeg glæder mig til at høre mere fredag om hvordan det hele kommer til at gå.

Vil du helst have 1 eller 2 æg op?

Verdens største knus til dig

Nej jeg holder det ikke ud ... synes godt nok der er længe til fredag.

Jeg har ikke rigtig tænk over det med 1 eller 2 æg - for klinikken har den holdning at de helst kun ligger 1 æg op, med mindre der er omstændigheder der før at 2 ville være at foretrække. Så vi har slet ikke noget valg. Men det er måske også meget rart at man ikke skal tage stilling til det. For jeg vil helst have 1 barn af gangen, men 2 æg vil give større sansynlighed for at der er et der bliver til en baby.. 

Anmeld

26. oktober 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Tillykke med det fine resultat søde:-)

Tak søde! Selvom jeg nok et eller andet sted ud fra de 17 de scannede sig frem til, havde håbet på en 10 - 12 stykker, så er 9 jo også over gennemsnittet 

Anmeld

26. oktober 2011

Putomanen

Juhuu, hvor er det bare godt at høre! Både at du har fået så mange fine æg ud, og at det hele gik godt. Også selvom du tudede hele vejen igennem, men vi kan i det mindste bruge alle hormonerne som undskyldning

Nu venter jeg bare spændt til på fredag!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.