Muhmi skriver:
Ja jeg glæder mig også til at begynde igen
Men min krop skal liiige komme sig over sidste gang, den tog skam hårdt på mig 
Min storebror og jeg har 3½ år imellem os og vi har aldrig kunnet døje hinanden, før vi er blevet voksne og begge har fået børn... Vildt underligt, men det er jo forskelligt fra familie til familie 
Ja for silan, sidde der, helt mutters alene, kendte godt nok dem vi var til fest hos, men alene, var den ENESTE der ikke drak og vi var nok 50 mennesker og så fik jeg ikke engang mit midnatskys!
Så i år er det min tur til at være stangbacardi 
Din nytårsaften lyder da heller ikke for sjov
Men igen, sådan er det jo at være gravid, det er helt klart dejligt, men hold op hvor man misser mange ting 
Ja, mht. festen tænkte jeg hen af noget midt eller slut januar

Ja, kroppen skal lige op i gear igen efter sådan en hård omgang, for man kan da roligt sige at man er godt brugt

Det er da altid noget at I har fået det godt sammen nu - hellere sent end aldrig

Men ja, det er vildt der kan være så stor forskel på søskendeforhold - tror måske ikke altid det har noget med aldersforskellen at gøre...

Midnatskysset nytårsaften er jo det der betyder allermest (for mig i hvert fald

), så det kan jeg godt forstå du er skuffet over ikke at have fået - men det må der rettes op på i år! Du må bare forlange et ekstra

Men ja, stangbacardi er nok ikke en tilstand, der bliver alt for svær at nå, når man ikke har drukket i evigheder!

Januar lyder helt fint mht. festen. Hvor er det du bor henne? Din profil siger Midtjylland, men det er jo et vidt begreb

Og tænkte hvis vi skal samle jydepigerne, så er Midtjylland nok ikke helt så dum en idé, når vi andre kommer fra nord, syd, øst og vest