Rød/hvid vin, soda og øl - hlælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Ja, helt sikkert. Jeg er frisk.
I skal bare lede længe, da jeg vidst nok er anonym
Ej, jeg skriver lige en pb til dig

Fedt manner!

Ja for søren, vi kunne da lede i en evighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Tjaaa... Planer og planer, vi har i hvertfald planer om at gå igang igen med at prøve til juli/august næste år Vil gerne have en sommerbaby næste gang Og vi vil jo gerne have dem tæt, så de kan nyde hinanden mens de er små

Ja det synes jeg nemlig også at det er Sidste år gik Anders kold klokken halv tolv og så kunne jeg ellers bare sidde der, gravid og elene til en kæmpe fest han havde slæbt mig med til... Den eneste grund til at jeg tog med, var fordi jeg ville have et nytårskys klokken tolv... Det fik jeg ikke, så det er "hævn" i år hehehe

Ja nemlig, VNB herindefra kommer jo fra Aalborg og det ville jo være super hvis vi kunne mødes på halv-vejen os tre, eller flere

Uuuhhh det bliver spændende at følge til næste år, hvor langt i er kommet med pb Men ja, de små skal
helt sikkert kunne have glæde af hinanden. I min verden skal der helst ikke være mere imellem søskende end 4 år - så begynder springet at være for stort. Der er 4 år mellem min bror og jeg og vi har det bedste søskendeforhold - kunne ikke ønske det anderledes (Vi har snakket om at der skal være ca 3 år imellem vores, men nu må vi se... én ting er planer noget andet er virkelighed!

Ej, hvor lyder det bare som en trist nytårsaften du havde sidste år Men ja, så er der ikke andet for end at tage hævn i år! Jeg blev brugt som chauffør sidste år, var både gravid og skulle op på arbejde kl. 7! Så da jeg smed de andre af nede i byen måtte jeg pænt køre hjem, så ingen fest til mig - så jeg er også på "hævntogt" i år

Jeg er frisk på noget jyde-fest men først i det nye år... skal lige have overstået barnedåb og jul

Anmeld

26. oktober 2011

Muttitil1+1

Anonym skriver:

Jeg er da frisk, en jydepige her også
Om ikke andet kan jeg måske tage en flaske dessertvin med, vi skulle have 7 flasker. For en sikkerheds skyld købte jeg 12. Tøhø

Helt sikkert!

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Uuuhhh det bliver spændende at følge til næste år, hvor langt i er kommet med pb Men ja, de små skal
helt sikkert kunne have glæde af hinanden. I min verden skal der helst ikke være mere imellem søskende end 4 år - så begynder springet at være for stort. Der er 4 år mellem min bror og jeg og vi har det bedste søskendeforhold - kunne ikke ønske det anderledes (Vi har snakket om at der skal være ca 3 år imellem vores, men nu må vi se... én ting er planer noget andet er virkelighed!

Ej, hvor lyder det bare som en trist nytårsaften du havde sidste år Men ja, så er der ikke andet for end at tage hævn i år! Jeg blev brugt som chauffør sidste år, var både gravid og skulle op på arbejde kl. 7! Så da jeg smed de andre af nede i byen måtte jeg pænt køre hjem, så ingen fest til mig - så jeg er også på "hævntogt" i år

Jeg er frisk på noget jyde-fest men først i det nye år... skal lige have overstået barnedåb og jul

Ja jeg glæder mig også til at begynde igen Men min krop skal liiige komme sig over sidste gang, den tog skam hårdt på mig

Min storebror og jeg har 3½ år imellem os og vi har aldrig kunnet døje hinanden, før vi er blevet voksne og begge har fået børn... Vildt underligt, men det er jo forskelligt fra familie til familie

Ja for silan, sidde der, helt mutters alene, kendte godt nok dem vi var til fest hos, men alene, var den ENESTE der ikke drak og vi var nok 50 mennesker og så fik jeg ikke engang mit midnatskys!  Så i år er det min tur til at være stangbacardi

Din nytårsaften lyder da heller ikke for sjov Men igen, sådan er det jo at være gravid, det er helt klart dejligt, men hold op hvor man misser mange ting

Ja, mht. festen tænkte jeg hen af noget midt eller slut januar

Anmeld

26. oktober 2011

Jibbe

Anonym skriver:

FEDT! Det er dog kun 45 ltr. rød, skrev forkert. Tror du stadig det er rigeligt. De drikker meget rødvin

Nu jeg har DIG- du er tjener, ikke?
Kan du anbefale en spændende velkomstdrik.

Vi skal nemlig have champagne sammen med kagen, men når gæsterne kommer til stedet hvor vi skal være. Tænker jeg også de skal have en velkomstdrink

Evt Kir eller Kir Royal. Kir er hvidvin med lidt solbærsirup eller anden bær sirup blandet i så den bliver lidt spændende. Kir Royal er mousserende vin med sirup.
En anden lækker drik er pommes annick. Det er 2 cl calvados, 2 skiver grønt æble, og toppes op med ginger ale. Super lækkert!

Anmeld

26. oktober 2011

Jibbe

Jibbe skriver:

Evt Kir eller Kir Royal. Kir er hvidvin med lidt solbærsirup eller anden bær sirup blandet i så den bliver lidt spændende. Kir Royal er mousserende vin med sirup.
En anden lækker drik er pommes annick. Det er 2 cl calvados, 2 skiver grønt æble, og toppes op med ginger ale. Super lækkert!

Er det alle 50 der drikker meget rødvin? Synes bare det er meget! Men hvis alle drikker mere end en flaske er der jo ikke nok. Men på et tidspunkt går folk over til øl istedet :-) synes bare det er vildt hvis folk drikker mere end en flaske pr person plus andet ;-)

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Er det alle 50 der drikker meget rødvin? Synes bare det er meget! Men hvis alle drikker mere end en flaske er der jo ikke nok. Men på et tidspunkt går folk over til øl istedet :-) synes bare det er vildt hvis folk drikker mere end en flaske pr person plus andet ;-)

Mange af dem drikker kun rødvin, og ikke øl

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Ja, helt sikkert. Jeg er frisk.
I skal bare lede længe, da jeg vidst nok er anonym
Ej, jeg skriver lige en pb til dig

Som du selv sagde så er det mega svært at finde dig når du er anonym og du sendte aldrig den pb Heheheh Har du set min tråd og er du interesseret ?

Anmeld

26. oktober 2011

Jibbe

Anonym skriver:

Mange af dem drikker kun rødvin, og ikke øl

Hmm så er det måske lige i underkanten med rødvin og i overkanten med øl Men hvis de i gennemsnit drikker mere end 7 glas vin pr person så skal du have mere. Det er dig der kender dem Så hvis du tror det så skal du købe lidt mere-

Anmeld

27. oktober 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Ja jeg glæder mig også til at begynde igen Men min krop skal liiige komme sig over sidste gang, den tog skam hårdt på mig

Min storebror og jeg har 3½ år imellem os og vi har aldrig kunnet døje hinanden, før vi er blevet voksne og begge har fået børn... Vildt underligt, men det er jo forskelligt fra familie til familie

Ja for silan, sidde der, helt mutters alene, kendte godt nok dem vi var til fest hos, men alene, var den ENESTE der ikke drak og vi var nok 50 mennesker og så fik jeg ikke engang mit midnatskys!  Så i år er det min tur til at være stangbacardi

Din nytårsaften lyder da heller ikke for sjov Men igen, sådan er det jo at være gravid, det er helt klart dejligt, men hold op hvor man misser mange ting

Ja, mht. festen tænkte jeg hen af noget midt eller slut januar

Ja, kroppen skal lige op i gear igen efter sådan en hård omgang, for man kan da roligt sige at man er godt brugt

Det er da altid noget at I har fået det godt sammen nu - hellere sent end aldrig Men ja, det er vildt der kan være så stor forskel på søskendeforhold - tror måske ikke altid det har noget med aldersforskellen at gøre...

Midnatskysset nytårsaften er jo det der betyder allermest (for mig i hvert fald ), så det kan jeg godt forstå du er skuffet over ikke at have fået - men det må der rettes op på i år! Du må bare forlange et ekstra Men ja, stangbacardi er nok ikke en tilstand, der bliver alt for svær at nå, når man ikke har drukket i evigheder!

Januar lyder helt fint mht. festen. Hvor er det du bor henne? Din profil siger Midtjylland, men det er jo et vidt begreb Og tænkte hvis vi skal samle jydepigerne, så er Midtjylland nok ikke helt så dum en idé, når vi andre kommer fra nord, syd, øst og vest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.