Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Arh æv! Nå, jeg må pænt vente til nytårsaften Jeg har sagt at i år er det Anders der er ædru og passer Silas mens jeg flipper ud med alkoholen... Haha! Har ikke drukket i halvanden - snart to år... Har brug for at flippe lidt ud inden vi skal lave den næste Men ja det kunne da være super hyggeligt søde... Vi må lave os en lille fest bare os jydepiger en dag
Arh æv! Nå, jeg må pænt vente til nytårsaften
Jeg har sagt at i år er det Anders der er ædru og passer Silas mens jeg flipper ud med alkoholen... Haha! Har ikke drukket i halvanden - snart to år... Har brug for at flippe lidt ud inden vi skal lave den næste
Men ja det kunne da være super hyggeligt søde... Vi må lave os en lille fest bare os jydepiger en dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: til 50 mennesker :45 ltr. rød18 ltr. hvid12 ks. sodavand21 ks. ølTror i det er nok? Der er flest rød og øl drikkere' Ingen børn (kun vores egen)
til 50 mennesker :45 ltr. rød18 ltr. hvid12 ks. sodavand21 ks. ølTror i det er nok? Der er flest rød og øl drikkere' Ingen børn (kun vores egen)
Tror der er rigeligt. Men altid bedre at have for meget end for lidt! Vi gjorde det til vores bryllup, vi samlede alt overskydende drikkelse til sidst på aftenen, og så lavede vi en auktion ud af det så gæsterne kunne byde på det resterende. På den måde fik vi lidt ekstra lommepenge med på bryllupsrejsen, og gæsterne fik en "souvenir" med hjem fra festen
L.J.L skriver: Tror der er rigeligt. Men altid bedre at have for meget end for lidt! Vi gjorde det til vores bryllup, vi samlede alt overskydende drikkelse til sidst på aftenen, og så lavede vi en auktion ud af det så gæsterne kunne byde på det resterende. På den måde fik vi lidt ekstra lommepenge med på bryllupsrejsen, og gæsterne fik en "souvenir" med hjem fra festen
Sikke en smart ide.
Det er meget mere end rigeligt Men kan nu godt følge dig
Da vi skulle holde vores datters barnedåb, var der mad og drikke til 50 mennesker (ca.) og vi var knap 30 men vil hellere have noget tilbage end at folk skal gå derfra og være sultne eller være utildredse over at der ikk var nok at drikke
Det gjorde en a gæsterne til min konfirmation, det var bare med blomsterdekorationerne på bordet
Mindste bud var 150kr og pengene gik ubeskåret til konfirmanten
NadiaSK skriver: Har I allerede planer om den næste? Håber også det bliver min tur til at feste lidt nytårsaften - synes det er fortjent hehe...Men ja, det kunne da bare være alletiders med en lille "komsammen" - fest
Har I allerede planer om den næste? Håber også det bliver min tur til at feste lidt nytårsaften - synes det er fortjent hehe...Men ja, det kunne da bare være alletiders med en lille "komsammen" - fest
Tjaaa... Planer og planer, vi har i hvertfald planer om at gå igang igen med at prøve til juli/august næste år Vil gerne have en sommerbaby næste gang Og vi vil jo gerne have dem tæt, så de kan nyde hinanden mens de er små
Ja det synes jeg nemlig også at det er Sidste år gik Anders kold klokken halv tolv og så kunne jeg ellers bare sidde der, gravid og elene til en kæmpe fest han havde slæbt mig med til... Den eneste grund til at jeg tog med, var fordi jeg ville have et nytårskys klokken tolv... Det fik jeg ikke, så det er "hævn" i år hehehe
Ja nemlig, VNB herindefra kommer jo fra Aalborg og det ville jo være super hvis vi kunne mødes på halv-vejen os tre, eller flere
Muhmi skriver: Tjaaa... Planer og planer, vi har i hvertfald planer om at gå igang igen med at prøve til juli/august næste år Vil gerne have en sommerbaby næste gang Og vi vil jo gerne have dem tæt, så de kan nyde hinanden mens de er små Ja det synes jeg nemlig også at det er Sidste år gik Anders kold klokken halv tolv og så kunne jeg ellers bare sidde der, gravid og elene til en kæmpe fest han havde slæbt mig med til... Den eneste grund til at jeg tog med, var fordi jeg ville have et nytårskys klokken tolv... Det fik jeg ikke, så det er "hævn" i år hehehe Ja nemlig, VNB herindefra kommer jo fra Aalborg og det ville jo være super hvis vi kunne mødes på halv-vejen os tre, eller flere
Jeg er da frisk, en jydepige her også Om ikke andet kan jeg måske tage en flaske dessertvin med, vi skulle have 7 flasker. For en sikkerheds skyld købte jeg 12. Tøhø
Anonym skriver: Jeg er da frisk, en jydepige her også Om ikke andet kan jeg måske tage en flaske dessertvin med, vi skulle have 7 flasker. For en sikkerheds skyld købte jeg 12. Tøhø
Fedt mand, så er dessertvinen i hvertfald klaret Og du skal da være så velkommen Kunne være jeg skulle arrangere noget efter nytår, evt. en lille julefrokost?
Muhmi skriver: Fedt mand, så er dessertvinen i hvertfald klaret Og du skal da være så velkommen Kunne være jeg skulle arrangere noget efter nytår, evt. en lille julefrokost?
Ja, helt sikkert. Jeg er frisk. I skal bare lede længe, da jeg vidst nok er anonym Ej, jeg skriver lige en pb til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128