Rød/hvid vin, soda og øl - hlælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Arh æv! Nå, jeg må pænt vente til nytårsaften

Jeg har sagt at i år er det Anders der er ædru og passer Silas mens jeg flipper ud med alkoholen... Haha! Har ikke drukket i halvanden - snart to år... Har brug for at flippe lidt ud inden vi skal lave den næste

Men ja det kunne da være super hyggeligt søde... Vi må lave os en lille fest bare os jydepiger en dag

Har I allerede planer om den næste?

Håber også det bliver min tur til at feste lidt nytårsaften - synes det er fortjent hehe...

Men ja, det kunne da bare være alletiders med en lille "komsammen" - fest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

L.J.L

Anonym skriver:

til 50 mennesker :

45 ltr. rød
18 ltr. hvid
12 ks. sodavand
21 ks. øl

Tror i det er nok?
Der er flest rød og øl drikkere'
Ingen børn (kun vores egen)

Tror der er rigeligt. Men altid bedre at have for meget end for lidt! Vi gjorde det til vores bryllup, vi samlede alt overskydende drikkelse til sidst på aftenen, og så lavede vi en auktion ud af det så gæsterne kunne byde på det resterende. På den måde fik vi lidt ekstra lommepenge med på bryllupsrejsen, og gæsterne fik en "souvenir" med hjem fra festen

Anmeld

26. oktober 2011

PernilleogDennis

L.J.L skriver:

Tror der er rigeligt. Men altid bedre at have for meget end for lidt! Vi gjorde det til vores bryllup, vi samlede alt overskydende drikkelse til sidst på aftenen, og så lavede vi en auktion ud af det så gæsterne kunne byde på det resterende. På den måde fik vi lidt ekstra lommepenge med på bryllupsrejsen, og gæsterne fik en "souvenir" med hjem fra festen

Sikke en smart ide.  

Anmeld

26. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

til 50 mennesker :

45 ltr. rød
18 ltr. hvid
12 ks. sodavand
21 ks. øl

Tror i det er nok?
Der er flest rød og øl drikkere'
Ingen børn (kun vores egen)

Det er meget mere end rigeligt  
Men kan nu godt følge dig  

Da vi skulle holde vores datters barnedåb, var der mad og drikke til 50 mennesker (ca.) og vi var knap 30  men vil hellere have noget tilbage end at folk skal gå derfra og være sultne eller være utildredse over at der ikk var nok at drikke

Anmeld

26. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

L.J.L skriver:

Det gjorde en a gæsterne til min konfirmation, det var bare med blomsterdekorationerne på bordet

Mindste bud var 150kr og pengene gik ubeskåret til konfirmanten

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Har I allerede planer om den næste?

Håber også det bliver min tur til at feste lidt nytårsaften - synes det er fortjent hehe...

Men ja, det kunne da bare være alletiders med en lille "komsammen" - fest

Tjaaa... Planer og planer, vi har i hvertfald planer om at gå igang igen med at prøve til juli/august næste år Vil gerne have en sommerbaby næste gang Og vi vil jo gerne have dem tæt, så de kan nyde hinanden mens de er små

Ja det synes jeg nemlig også at det er Sidste år gik Anders kold klokken halv tolv og så kunne jeg ellers bare sidde der, gravid og elene til en kæmpe fest han havde slæbt mig med til... Den eneste grund til at jeg tog med, var fordi jeg ville have et nytårskys klokken tolv... Det fik jeg ikke, så det er "hævn" i år hehehe

Ja nemlig, VNB herindefra kommer jo fra Aalborg og det ville jo være super hvis vi kunne mødes på halv-vejen os tre, eller flere

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Tjaaa... Planer og planer, vi har i hvertfald planer om at gå igang igen med at prøve til juli/august næste år Vil gerne have en sommerbaby næste gang Og vi vil jo gerne have dem tæt, så de kan nyde hinanden mens de er små

Ja det synes jeg nemlig også at det er Sidste år gik Anders kold klokken halv tolv og så kunne jeg ellers bare sidde der, gravid og elene til en kæmpe fest han havde slæbt mig med til... Den eneste grund til at jeg tog med, var fordi jeg ville have et nytårskys klokken tolv... Det fik jeg ikke, så det er "hævn" i år hehehe

Ja nemlig, VNB herindefra kommer jo fra Aalborg og det ville jo være super hvis vi kunne mødes på halv-vejen os tre, eller flere

Jeg er da frisk, en jydepige her også
Om ikke andet kan jeg måske tage en flaske dessertvin med, vi skulle have 7 flasker. For en sikkerheds skyld købte jeg 12. Tøhø

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg er da frisk, en jydepige her også
Om ikke andet kan jeg måske tage en flaske dessertvin med, vi skulle have 7 flasker. For en sikkerheds skyld købte jeg 12. Tøhø

Fedt mand, så er dessertvinen i hvertfald klaret Og du skal da være så velkommen Kunne være jeg skulle arrangere noget efter nytår, evt. en lille julefrokost?

Anmeld

26. oktober 2011

kirsti

Nok? hold da op mand der er da nok til i alle bliver godt berussede
Mangle kommer i ihvert fald ikke til

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Fedt mand, så er dessertvinen i hvertfald klaret Og du skal da være så velkommen Kunne være jeg skulle arrangere noget efter nytår, evt. en lille julefrokost?

Ja, helt sikkert. Jeg er frisk.
I skal bare lede længe, da jeg vidst nok er anonym
Ej, jeg skriver lige en pb til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.