Lukas' dåb (MAX billedspam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Happiness

Mette&Alexander skriver:

Hvor skønt med alle de billeder, det er næsten kongeligt med sådan en stor kirke.... Og tillykke med det meget smukke navn ( ville jeg også have vores søn skulle have heddet, men far sagde nej)

Mange tak. Ja det er en rigtig slotskirke Og sindsyg flot! Og så fik Lukas også 4 navne "Lidt kongelig har man jo lov at være" Ej det var så fordi at jeg VILLE have mit mellemnavn med, og kæresten VILLE have sit med Så måtte knægten jo få et langt navn

Her var det kæresten der var vild med navnet Jeg skulle lige vende mig til det, men nu kan han ikke hedde andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Happiness

Tutter skriver:

Ser ud til I havde en dejlig dag smukke..

Og han er altså en lækkerbidsken ham Lukas-musen

Tak smukke! Håber det er gået godt idag!

Anmeld

8. november 2011

birthee

Sikke en masse skønne billeder - og fedt at I kunne gå over til der hvor I skulle holde fest bagefter  må jeg spørge hvilke bøger han fik??? det kunne jo være lidt inspiration til jule-ønsker til Caroline  og spillefanten bliver I bare glade for - Caroline kan nu ind imellem ramme knapperne på hendes - hun er 7 mdr...

Anmeld

8. november 2011

Happiness

NadiaSK skriver:

Jubii, så kom den jo!

Tak for super billedspam! Elsker at kigge billeder

Ser ud til at I har haft en rigtig dejlig dag, men ja, kan godt forestille mig at man er træt når man når hen på aftenen...

Vi skal holde barnedåb her den 5. november, men min familie bliver og sover (kommer fra Sjælland, men jeg har bosat mig i Esbjerg), så kommer nok ikke i seng kl.21... er bange for at det først bliver ud på natten Men så er det jo meget godt at det er en lørdag, så vi kan sove ud søndag

Fik I nogle gode gaver til Lukas-drengen?

Har slet ikke set du havde skrevet

Ja han fik sindsyg mange gode gaver! Mange af dem kan han først bruge om nogle år, men han fik også meget der er taget i brug

Jamen så har I jo lige holdt dåb Hvordan gik det? Blev det til et natteshow ?

Anmeld

8. november 2011

Happiness

Nina Amelia skriver:

Hvor er han skøn Og dejlige gaver!

Tak

Ja det var helt ekstremt med gaver! Var meget overvældet!

Anmeld

8. november 2011

Muttitil1+1

Happiness skriver:

Har slet ikke set du havde skrevet

Ja han fik sindsyg mange gode gaver! Mange af dem kan han først bruge om nogle år, men han fik også meget der er taget i brug

Jamen så har I jo lige holdt dåb Hvordan gik det? Blev det til et natteshow ?

Hej!

Hvor dejligt! Synes det er helt overvældende så meget man hiver i land til sådan en barnedåb - tør slet ikke tænke på, hvordan det bliver til hans konfirmation! hehe...

Vi havde en super dejlig dag/aften/nat. De sidste gæster der ikke skulle overnatte tog en taxa lidt i halv tre natten til søndag - der gik total abefest i den - Super hyggeligt. Vi kunne ikke have ønsket os en bedre dag Men hold op hvor var vi smadret både søndag og mandag

Anmeld

8. november 2011

Happiness

NadiaSK skriver:

Hej!

Hvor dejligt! Synes det er helt overvældende så meget man hiver i land til sådan en barnedåb - tør slet ikke tænke på, hvordan det bliver til hans konfirmation! hehe...

Vi havde en super dejlig dag/aften/nat. De sidste gæster der ikke skulle overnatte tog en taxa lidt i halv tre natten til søndag - der gik total abefest i den - Super hyggeligt. Vi kunne ikke have ønsket os en bedre dag Men hold op hvor var vi smadret både søndag og mandag

Hvor skønt! Og hold da op, det var godt nok sent! Men det tyder jo på at I havde en kanon dag/aften/nat! Og det havde gæsterne vidst også

Men kan godt forstå i var kvæstet! Man kan ligesom ikke holde til så meget mere

Anmeld

8. november 2011

Muttitil1+1

Happiness skriver:

Hvor skønt! Og hold da op, det var godt nok sent! Men det tyder jo på at I havde en kanon dag/aften/nat! Og det havde gæsterne vidst også

Men kan godt forstå i var kvæstet! Man kan ligesom ikke holde til så meget mere

Ja det blev meget sent, men vi hyggede allesammen Og nej, man kan nemlig ikke holde til så meget mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.