Lukas' dåb (MAX billedspam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Happiness

Så fik Lukas sit navn

Han blev døbt i slotskirken i Hillerød kl 10.00, og så gik vi over til Café Kbh. hvor vi havde lejet baglokalet til vores 64 gæster

Vi spiste brunch og hyggede. Kl . 16.30 var bilen pakket, og vi var igen mod Amager, med bilen FYLDT med gaver!

Lige nogle billeder af dagen, og til sidst nogle billeder af "høsten": (som altid kan jeg ikke begrænse mig mht billeder )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

AnneP

Happiness skriver:

Så fik Lukas sit navn

Han blev døbt i slotskirken i Hillerød kl 10.00, og så gik vi over til Café Kbh. hvor vi havde lejet baglokalet til vores 64 gæster

Vi spiste brunch og hyggede. Kl . 16.30 var bilen pakket, og vi var igen mod Amager, med bilen FYLDT med gaver!

Lige nogle billeder af dagen, og til sidst nogle billeder af "høsten": (som altid kan jeg ikke begrænse mig mht billeder )

Sikke nogle fantastiske billeder af hvad der ligner en super dag og nogle dejlige minder!

Anmeld

25. oktober 2011

Happiness

AnneP skriver:

Sikke nogle fantastiske billeder af hvad der ligner en super dag og nogle dejlige minder!

Tak!

Det var også en super dag! Men nøj jeg var træt om aftenen! Gik kold kl. 21.00 samtidigt med Lukas, og vi vågnede begge først kl 7.00!!

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Skide gode billeder! Jeg eeelsker billedspam Synes altid der er for lidt billeder hehe.

Håber i havde en skøn dag 

Anmeld

25. oktober 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Skide gode billeder! Jeg eeelsker billedspam Synes altid der er for lidt billeder hehe.

Håber i havde en skøn dag 

Vi havde en skøn dag! Men stressende at sørge for at få snakket med alle gæsterne. Der kom jo så forfærdelig mange

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Vi havde en skøn dag! Men stressende at sørge for at få snakket med alle gæsterne. Der kom jo så forfærdelig mange

Puha, det kan jeg godt forestille mig Der er nok at se til. Jeg kan ikke engang overskue at få planlagt barnedåb/navngivning! hehe

Anmeld

25. oktober 2011

Becks

Ser ud til I havde en dejlig dag smukke..

Og han er altså en lækkerbidsken ham Lukas-musen

Anmeld

26. oktober 2011

Muttitil1+1

Happiness skriver:

Så fik Lukas sit navn

Jubii, så kom den jo!

Tak for super billedspam! Elsker at kigge billeder

Ser ud til at I har haft en rigtig dejlig dag, men ja, kan godt forestille mig at man er træt når man når hen på aftenen...

Vi skal holde barnedåb her den 5. november, men min familie bliver og sover (kommer fra Sjælland, men jeg har bosat mig i Esbjerg), så kommer nok ikke i seng kl.21... er bange for at det først bliver ud på natten Men så er det jo meget godt at det er en lørdag, så vi kan sove ud søndag

Fik I nogle gode gaver til Lukas-drengen?

Anmeld

26. oktober 2011

Nina Amelia

Hvor er han skøn Og dejlige gaver!

Anmeld

8. november 2011

Alexander&Lærke

Hvor skønt med alle de billeder, det er næsten kongeligt med sådan en stor kirke.... Og tillykke med det meget smukke navn ( ville jeg også have vores søn skulle have heddet, men far sagde nej)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.