Nogen med babys hånd som tatovering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.377 visninger
32 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Hej alle

Jeg kunne godt tænke mig, at få lavet min søns håndaftryk som en tatovering. Men så er spørgsmålet bare, hvordan laver man aftrykket med det bedste resultat?

Jeg kunne godt tænke mig aftrykket, mens hans hånd endnu er lille, men det kræver jo, at han frivilligt åbner den og holder den stille Det sker nok ikke

Hvordan gjorde i? Og har i nogle billeder af resultatet man kan se?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

ano14316

Katte87 skriver:

Hej alle

Jeg kunne godt tænke mig, at få lavet min søns håndaftryk som en tatovering. Men så er spørgsmålet bare, hvordan laver man aftrykket med det bedste resultat?

Jeg kunne godt tænke mig aftrykket, mens hans hånd endnu er lille, men det kræver jo, at han frivilligt åbner den og holder den stille Det sker nok ikke

Jeg skal have magnus' fod og kæresten skal have hans hånd.. 

Vi har fået taget af foden, det gjorde vi imens jeg ammede ham..
Vi prøvede først med sovsekulør, det fungerede bare slet ikke.. og så brugte vi sort ansigtsmaling...

Hånden skal vi også have taget af en af de nærste dage, og planen er at gøre det mens han sover..  

obs det er ikke sikkert teksten skal se sådan ud.. men du kan se aftrykket her.. 

Anmeld

25. oktober 2011

Hej alle

Jep!! Kæresten har!

Vi lagde hendes hånd ind i kopimaskinen og tog en kopi!  Da de tegnede den op, var den meget mere detaljeret, men det blev bare for fnidret når hånden er så lille.. Så de gearede lidt med for detaljerne!  Jeg synes først at fingerene var lidt for 'ballon' agtige, men det er nu en gang sådan en lille tyk babyhånd ser ud!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

ano14316 skriver:

Jeg skal have magnus' fod og kæresten skal have hans hånd.. 

Vi har fået taget af foden, det gjorde vi imens jeg ammede ham..
Vi prøvede først med sovsekulør, det fungerede bare slet ikke.. og så brugte vi sort ansigtsmaling...

Hånden skal vi også have taget af en af de nærste dage, og planen er at gøre det mens han sover..  

obs det er ikke sikkert teksten skal se sådan ud.. men du kan se aftrykket her.. 

Årh hvor er det fint! Var det til at have med at gøre? Og var det til at få af igen?

Hvad er det for noget ansigtsmaling?

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Tilmeldt skriver:

Jep!! Kæresten har!

Vi lagde hendes hånd ind i kopimaskinen og tog en kopi!  Da de tegnede den op, var den meget mere detaljeret, men det blev bare for fnidret når hånden er så lille.. Så de gearede lidt med for detaljerne!

Stine og Lisa.

Genialt! Det havde jeg slet ikke overvejet hehe.

Det bliver selvfølgelig en anden slags billede, men det er nemmere og resultatet er super flot  

Anmeld

25. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har planer om at jeg skal have min datters hånd som tato. Jeg har 3 billeder af den, og har været ved en tatovør og fået bekræftet at det godt kan lade sig gøre at få den lavet fin..

Anmeld

25. oktober 2011

Katte87 skriver:

Genialt! Det havde jeg slet ikke overvejet hehe.

Det bliver selvfølgelig en anden slags billede, men det er nemmere og resultatet er super flot  

En anden slags billede? Hvordan tænker du? 

Stine og Lisa.

Anmeld

25. oktober 2011

Jonna1979

kanon ide

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

LouiseVous skriver:

Jeg har planer om at jeg skal have min datters hånd som tato. Jeg har 3 billeder af den, og har været ved en tatovør og fået bekræftet at det godt kan lade sig gøre at få den lavet fin..

Hvilke slags billeder? Bare med kamera eller?

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Tilmeldt skriver:

En anden slags billede? Hvordan tænker du? 

Stine og Lisa.

Altså at det ser lidt anderledes ud, end hvis man fik et aftryk Vel mere 3D agtigt, hvis du forstår? hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.