Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PernilleogDennis skriver: Vil bare lige sige held og lykke med imorgen. Håber alt går perfekt, og at du får din ønskebaby i maven.
Vil bare lige sige held og lykke med imorgen. Håber alt går perfekt, og at du får din ønskebaby i maven.
Tarrkk!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: pyhhh er også mest nervøs for den lokalbedøvelse... er så dårlig til stik. Er først nu blevet ok med blodprøver ....
pyhhh er også mest nervøs for den lokalbedøvelse... er så dårlig til stik. Er først nu blevet ok med blodprøver ....
Bare rolig.. Jeg synes ikke det var så meget værre end en blodprøve, det tager få sek og så er det overstået.
held og lykke med det
Miss BananaHammock skriver: Millioner af tanker flyver igennem hovedet... - gør det ondt at blive lokal bedøvet? - hvormange æg ender vi med at have der duer? - hvormange er der til oplægning og fryser? - får vi overhovedet lov til at få ÆO eller er min krop så smadret efter indledende hormoner at de vælger at fryse alle (den besked fik jeg igår - at det godt kunne ske) - er man mega smadret efter sådan et indgreb? og ikke mindst - FÅR VI EN BABY NU???
Millioner af tanker flyver igennem hovedet...
- gør det ondt at blive lokal bedøvet?
- hvormange æg ender vi med at have der duer?
- hvormange er der til oplægning og fryser?
- får vi overhovedet lov til at få ÆO eller er min krop så smadret efter indledende hormoner at de vælger at fryse alle (den besked fik jeg igår - at det godt kunne ske)
- er man mega smadret efter sådan et indgreb?
og ikke mindst - FÅR VI EN BABY NU???
Lykke til søde. Håber virkelig det er med supergevinst og guldæg denne gang. Knus
for i morgen... ja det er ikke så slemt ÆU ( syntes jeg ikke) men bagefter er din krop træt og sofaen kalder og hos mig gjorde den det i flere dage...
hvis de vælger at fryse hele æggebakken er det jo fordi det er det der øger dine chancer for graviditet sammenlignet med at få dem op med det sammen men håber du får ÆO en af de nærmeste dage for det er jo ligesom hele formålet med det vi laver....
så enu en gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128