Sommerfugle i maven - ÆU imorgen.... bum bum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Miss BananaHammock

Millioner af tanker flyver igennem hovedet...

- gør det ondt at blive lokal bedøvet?

- hvormange æg ender vi med at have der duer?

- hvormange er der til oplægning og fryser?

- får vi overhovedet lov til at få ÆO eller er min krop så smadret efter indledende hormoner at de vælger at fryse alle (den besked fik jeg igår - at det godt kunne ske)

- er man mega smadret efter sådan et indgreb?

og ikke mindst - FÅR VI EN BABY NU???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Putomanen

Ihh, det vil jeg gerne svare på

- Ja, det gør lidt ondt, men er hurtigt overstået, plus at du først har fået noget beroligende og noget smertestillende medicin.

- Rigtig mange, og vigtigst af alt guldægget

- Igen rigtig mange, og vigtigst af alt guldægget

- Ja, du skal jo have lagt guldægget op

- Ja, du er lidt smadret og vil bare hjem på sofaen og forkæles af kæresten

- JA, selvfølgelig får i jeres ønskebebs NU!!!

Anmeld

25. oktober 2011

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Ihh, det vil jeg gerne svare på

- Ja, det gør lidt ondt, men er hurtigt overstået, plus at du først har fået noget beroligende og noget smertestillende medicin.

- Rigtig mange, og vigtigst af alt guldægget

- Igen rigtig mange, og vigtigst af alt guldægget

- Ja, du skal jo have lagt guldægget op

- Ja, du er lidt smadret og vil bare hjem på sofaen og forkæles af kæresten

- JA, selvfølgelig får i jeres ønskebebs NU!!!

Du er sød! 

Har også kigget på min mave flere gange i dag og sagt... så du - nu kan du godt pakke din kuffert for nu skal du på tur og gøres klar til at blive til en baby! 

Anmeld

25. oktober 2011

Putomanen

Ja, og efterfølgende skal mavsen vokse sig stor og stærk

Jeg  for i morgen. Som tidligere skrevet, så synes jeg ikke det var så slemt. Lokalbedøvelsen gjorde ondt, men det var hurtigt overstået og bedøvelsen virker hurtigt. Og så er det smertestillende medicin ret "sjovt", jeg blev i hvertfald noget lalleglad

Anmeld

25. oktober 2011

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Ja, og efterfølgende skal mavsen vokse sig stor og stærk

Jeg  for i morgen. Som tidligere skrevet, så synes jeg ikke det var så slemt. Lokalbedøvelsen gjorde ondt, men det var hurtigt overstået og bedøvelsen virker hurtigt. Og så er det smertestillende medicin ret "sjovt", jeg blev i hvertfald noget lalleglad

pyhhh er også mest nervøs for den lokalbedøvelse... er så dårlig til stik. Er først nu blevet ok med blodprøver .... 

Anmeld

25. oktober 2011

Putomanen

Miss BananaHammock skriver:

pyhhh er også mest nervøs for den lokalbedøvelse... er så dårlig til stik. Er først nu blevet ok med blodprøver .... 

Du kommer ikke til at se nålen, så den skræk får du heldigvis ikke. Og sygeplejersken er ret god til at holde øje med dig, og hvordan du har det. Så du skal ikke være urolig

Men jeg kan godt forstå, at du er spændt. Det er en stor ting at prøve, også fordi at "nu sker det".

Anmeld

25. oktober 2011

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Du kommer ikke til at se nålen, så den skræk får du heldigvis ikke. Og sygeplejersken er ret god til at holde øje med dig, og hvordan du har det. Så du skal ikke være urolig

Men jeg kan godt forstå, at du er spændt. Det er en stor ting at prøve, også fordi at "nu sker det".

Lige præcis.. med iui havde jeg det også sådan første gang også blev det mere "vanligt" fordi det ikke var nyt og skræmmende... håber dog ikke jeg når og blive vantil IVF

Anmeld

25. oktober 2011

Putomanen

Lige præcis.. med iui havde jeg det også sådan første gang også blev det mere "vanligt" fordi det ikke var nyt og skræmmende... håber dog ikke jeg når og blive vantil IVF

Jeg er sikker på, at du kun er på et hurtigt visit ind i reagensglasverdenen. Vi mangler jo en succeshistorie, og jeg regner stærkt med, at du står for den

Anmeld

25. oktober 2011

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Jeg er sikker på, at du kun er på et hurtigt visit ind i reagensglasverdenen. Vi mangler jo en succeshistorie, og jeg regner stærkt med, at du står for den

Åhh det kunne være så fedt!! 

Anmeld

25. oktober 2011

PernilleogDennis

Millioner af tanker flyver igennem hovedet...

- gør det ondt at blive lokal bedøvet?

- hvormange æg ender vi med at have der duer?

- hvormange er der til oplægning og fryser?

- får vi overhovedet lov til at få ÆO eller er min krop så smadret efter indledende hormoner at de vælger at fryse alle (den besked fik jeg igår - at det godt kunne ske)

- er man mega smadret efter sådan et indgreb?

og ikke mindst - FÅR VI EN BABY NU???

Vil bare  lige sige held og lykke med imorgen. Håber alt går perfekt, og at du får din ønskebaby i maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.