Tøj Adidas baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

ESV

Mka skriver:

Ja det er rigtig de her nogle, men bare ikke den lyserød. Vi var der igår nemlig

ahh okay nej mener også det jeg så var den sorte. den er nu også super fed men jeg måtte ikke købe det for kæresten.. Så jeg købte et sort sæt med lyserøde "stjerner" der ikke var i det der shini stof det var det kompromi vi indgik..

Men hvorfor bestiller du det så ikke "bare" hjem fra udlandet?

Fragten fra feks. England er ikke så slem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Mka

ESV skriver:

ahh okay nej mener også det jeg så var den sorte. den er nu også super fed men jeg måtte ikke købe det for kæresten.. Så jeg købte et sort sæt med lyserøde "stjerner" der ikke var i det der shini stof det var det kompromi vi indgik..

Men hvorfor bestiller du det så ikke "bare" hjem fra udlandet?

Fragten fra feks. England er ikke så slem...

Ja det er også super fint. H hi Vi var ved at købe det sorte med de lyserøde stjerner, men det var kun tilbage i 68 og så ville hun nok kun kunne passe det i en mdr eller to.

Vil godt bestille det fra England, men kender ingen gode sider og sikre.

Kender du en god side?

Anmeld

25. oktober 2011

ESV

Mka skriver:

Ja det er også super fint. H hi Vi var ved at købe det sorte med de lyserøde stjerner, men det var kun tilbage i 68 og så ville hun nok kun kunne passe det i en mdr eller to.

Vil godt bestille det fra England, men kender ingen gode sider og sikre.

Kender du en god side?

jamen har faktisk ikke prøvet at bestille tøj hjem kun legetøj fra disney.uk.. men footlocker er jo en eu hjemme side så den vil jeg skyde til at være sikker. jeg ville personligt ikke have noget imod at bestille via deres hjemmeside..

Anmeld

25. oktober 2011

Mka

ESV skriver:

jamen har faktisk ikke prøvet at bestille tøj hjem kun legetøj fra disney.uk.. men footlocker er jo en eu hjemme side så den vil jeg skyde til at være sikker. jeg ville personligt ikke have noget imod at bestille via deres hjemmeside..

Det ville jeg heller ikke, men de her det ikke i hendes størrelse, ellers havde vi bestilt det

Anmeld

25. oktober 2011

ESV

Mka skriver:

Det ville jeg heller ikke, men de her det ikke i hendes størrelse, ellers havde vi bestilt det

argh øv.. kan det ikke googles?? kids sports wear uk i en avanceret søgning også skrive adidas.. det ville jeg da prøve.. ellers evt prøv hjemmesider fra tyskland..

Anmeld

25. oktober 2011

Mka

ESV skriver:

argh øv.. kan det ikke googles?? kids sports wear uk i en avanceret søgning også skrive adidas.. det ville jeg da prøve.. ellers evt prøv hjemmesider fra tyskland..

Okay mange tak for hjælpen

Anmeld

25. oktober 2011

ESV

Mka skriver:

Okay mange tak for hjælpen

var så lidt, håber du finder det. kender det AAAAAAALT for godt at forelske sig i noget til den lille..

Anmeld

25. oktober 2011

Mka

ESV skriver:

var så lidt, håber du finder det. kender det AAAAAAALT for godt at forelske sig i noget til den lille..

Det var mere hendes far der havde forelsket sig i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.