Tøj Adidas baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.107 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Mka

Hej..

Nogle der kan hjælpe! Søger det her sæt til min datter, str 9-12 mdr, eller str 74. Kan ikke finde det nogle steder.

http://www.foot-locker.co.uk/Products/FL_EU_BaseCa talog/Model/adidas-Chile-Original-Set-82.aspx?Vari antID=318280012731098

Kender i en god hjemmeside.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

SHERO

Mka skriver:

Hej..

Nogle der kan hjælpe! Søger det her sæt til min datter, str 9-12 mdr, eller str 74. Kan ikke finde det nogle steder.

http://www.foot-locker.co.uk/Products/FL_EU_BaseCa talog/Model/adidas-Chile-Original-Set-82.aspx?Vari antID=318280012731098

Kender i en god hjemmeside.

Hvis du har en footlocker i nærheden er de rigtig søde til at bestille hjem til en da det ikke er noget de har i sortiment i butikkerne..

Anmeld

25. oktober 2011

ESV

det fåes det i hundige storcenter og i footlocker på¨strøget

Anmeld

25. oktober 2011

Mka

Tullen85 skriver:

Hvis du har en footlocker i nærheden er de rigtig søde til at bestille hjem til en da det ikke er noget de har i sortiment i butikkerne..

De havde det ikke i city 2, og sagde ikke noget om at de ville bestille. De har slet ikke børne tøj der.

Anmeld

25. oktober 2011

SHERO

Mka skriver:

De havde det ikke i city 2, og sagde ikke noget om at de ville bestille. De har slet ikke børne tøj der.

Mærkeligt. Jeg spurgte i den i århus, for de har nogen gange haft et sæt eller to, og de fortalte det var tøj der var bestillet hjem til nogen enkle kunder men ikke afhentet. De sagde man bare skulle kigge på hjemmesiden og skrive varenavnet ned så kunne de bestille det. Det er i hvert fald værd at spørge, her er de søde til at hjælpe,,,

Anmeld

25. oktober 2011

Mka

ESV skriver:

det fåes det i hundige storcenter og i footlocker på¨strøget

Ok tak, vil prøve at ringe til dem. Hmm hvor i hundige ligger den?

Anmeld

25. oktober 2011

Mka

Tullen85 skriver:

Mærkeligt. Jeg spurgte i den i århus, for de har nogen gange haft et sæt eller to, og de fortalte det var tøj der var bestillet hjem til nogen enkle kunder men ikke afhentet. De sagde man bare skulle kigge på hjemmesiden og skrive varenavnet ned så kunne de bestille det. Det er i hvert fald værd at spørge, her er de søde til at hjælpe,,,

Ihh de jyder er så søde, de er ikke så hjælpsomme i KBH Men vil helt sikkert spørge.

Anmeld

25. oktober 2011

ESV

Mka skriver:

Ok tak, vil prøve at ringe til dem. Hmm hvor i hundige ligger den?

jeg så det i en sportsbutik. footlocker kids eller i sports master.

og ups det er ikke hundige storcenter men city2 i højetaastrup jeg mener.. det var lige en skrivefejl, sorry

Anmeld

25. oktober 2011

ESV

ESV skriver:

jeg så det i en sportsbutik. footlocker kids eller i sports master.

og ups det er ikke hundige storcenter men city2 i højetaastrup jeg mener.. det var lige en skrivefejl, sorry

er faktisk ret overbevist om at jeg så det i sportsmaster..

Anmeld

25. oktober 2011

Mka

ESV skriver:

er faktisk ret overbevist om at jeg så det i sportsmaster..

Ja det er rigtig de her nogle, men bare ikke den lyserød. Vi var der igår nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.