et par spørgsmål ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Krussedulle

Storm er godt nok fra feb, men han have langærmet body, bukser og sokker på når han havde dyne på, indenfor meen han kunne sagtens nøjes med et tæppe over sig (får åbenbart meget varme børn )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Sad virkelig og kiggede længe på det, vidste det også til min kæreste. Det er vildt godt.

Dejligt at høre du syntes ...

Hun er dejlig nem og noget så kær.

Hvordan går det med dig?

Anmeld

26. oktober 2011

Nessie

BigBabyWish skriver:

Går udfra at det er når han lå ude at han lå med både vanter og hue, eller?

Jeg tænkte mere på hvor meget tøj den lille skal have på når hun ligger indenfor og sover med dyne over sig.

Ha ha ja, alt det var udenfor

Daniel sov sjældent inde, men der havde han bare normalt tøj på, men han havde stort set heller ikke andet på i starten end heldragter og natdragter

Anmeld

26. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Mikkel fik et par sokker på og så en natdragt om natten.. om dagen sov han i en langærmet body, strømpebukser, en bluse og et par bukser/ sparkedragt.. og tillykke med den lille ny
Hov og Mikkel er fra dec 10 så der var det jo self koldere end nu..

Anmeld

26. oktober 2011

twinny

Det kan godt være vi har meget varme børn, men de har kun langærmet bodyer på... Men de ligge jo også og varmer hinanden under dynen... Men hvis de har bukser på sveder de helt vildt...

Hvis soveværelse vinduet står helt åbnet, får de hue og vanter på...

Anmeld

26. oktober 2011

Sitrani

I starten sov min lille pige bare i en langærmet eller kortærmet body, men hun blev også født d. 26. juni, og lige på det tidspunkt var der så hedt, at man næsten ikke kunne være til, så hun kunne sagtens holde varmen under en dyne med kun så lidt tøj på Men hvis det var nu, havde jeg nok givet hende en natdragt med fødder på, eller en langærmet body og et par små bukser med fødder på.. Og hvor ser hun skøn ud din datter Tillykke med hende...

Anmeld

26. oktober 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Godaften piger ...

Har lige et par spørgsmål ang. nyfødt bebs:

- Hvor meget tøj giver I jeres nyfødte på når h*n skal putte med dyne?

- Hvor meget/ofte spiser jeres nyfødte pr. døgn?

Rose sover enten i natdragt bare med ble under eller i natdragt med en body under. Hun er et meget varmt barn.. På sygehuset ville de klæde hende i flere lag, hvilket resulterede i hun fik det skidt og en kæmpe svedetur, så det er jo at lære barnet at kende, hvordan de har det bedst

Og så spiser hun sådan 6-8 gange om dagen. Mellem hver 2-4. time!

Anmeld

26. oktober 2011

metski83

BigBabyWish skriver:

Dejligt at høre du syntes ...

Hun er dejlig nem og noget så kær.

Hvordan går det med dig?

Årh dejligt at høre

Her er intet sket endnu

Anmeld

26. oktober 2011

Angelspot

Oliver er fra februar. Han sov i kortærmet body med en natdragt udenover. Hvis det blæste eller var meget koldt, så blev det en langærmet inden under. Han er et meget varmt barn. Og ekstra sokker. Syntes altid han var så kold i hovedet når jeg tog ham op om natten, men vores soveværelse var også køligt. Og da han var 3 uger gammel kom han udenfor at sove, hvilket han har gjort om dagen lige siden

Jeg kan ikke huske hvor meget mad han fik, selvom det kun er 8 mdr siden han blev født, men kan da huske at jeg ammede rigtig meget og synes det var hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.