et par spørgsmål ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Filippa & Liva

Godaften piger ...

Har lige et par spørgsmål ang. nyfødt bebs:

- Hvor meget tøj giver I jeres nyfødte på når h*n skal putte med dyne?

- Hvor meget/ofte spiser jeres nyfødte pr. døgn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Nessie

BigBabyWish skriver:

Godaften piger ...

Har lige et par spørgsmål ang. nyfødt bebs:

- Hvor meget tøj giver I jeres nyfødte på når h*n skal putte med dyne?

- Hvor meget/ofte spiser jeres nyfødte pr. døgn?

Nu er det godt nok lidt siden at Daniel var nyfødt , men han er også fra oktober.

Jeg mener at vi gav ham en lille hue på, vanter og en varm trøj, og selvfølgelig hans normale tøj. Og i takt med at det blev koldere, fik han en dejlig lun fleecedragt på og tykkere vanter og hue

Han spiste nærmest hele tiden i starten, stort set alle videoklip og billeder vi har fra de første par uger, sidder jeg og ammer

Anmeld

25. oktober 2011

Filippa & Liva

Nessie skriver:

Nu er det godt nok lidt siden at Daniel var nyfødt , men han er også fra oktober.

Jeg mener at vi gav ham en lille hue på, vanter og en varm trøj, og selvfølgelig hans normale tøj. Og i takt med at det blev koldere, fik han en dejlig lun fleecedragt på og tykkere vanter og hue

Han spiste nærmest hele tiden i starten, stort set alle videoklip og billeder vi har fra de første par uger, sidder jeg og ammer

Går udfra at det er når han lå ude at han lå med både vanter og hue, eller?

Jeg tænkte mere på hvor meget tøj den lille skal have på når hun ligger indenfor og sover med dyne over sig.

Anmeld

25. oktober 2011

Filippa & Liva

Ingen andre ... ??

Anmeld

25. oktober 2011

metski83

Jeg kan desværre ikke svare dig, men bliver nødt til at sige, at jeg eeeeelsker dit nye profil billede. Det er så super godt, og hvor er din datter bare skøn og smuk

Anmeld

25. oktober 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Jeg kan desværre ikke svare dig, men bliver nødt til at sige, at jeg eeeeelsker dit nye profil billede. Det er så super godt, og hvor er din datter bare skøn og smuk

Tusind tak, søde.

Rigtig dejligt at høre du synes.

Anmeld

25. oktober 2011

metski83

BigBabyWish skriver:

Tusind tak, søde.

Sad virkelig og kiggede længe på det, vidste det også til min kæreste. Det er vildt godt.

Anmeld

25. oktober 2011

ano14316

Magnus er fra d. 8/10

og han har en uld natdragt på.. 

Anmeld

25. oktober 2011

bøgelund

BigBabyWish skriver:

Tusind tak, søde.

jeg syns du skal give hende langærmet body, strømper og natbukser på. eller bukser med ben, og så et par ekstra strømper.. jeg syns i hvertfald Anna har kolde fødder om morgenen, hvis hun kun har et par tynde sokker på.. 

morgenen efter kan du jo vurdere, om det har været for lidt eller meget... 

Anmeld

25. oktober 2011

ano14316

ano14316 skriver:

Magnus er fra d. 8/10

og han har en uld natdragt på.. 

de første dage spiste han hele tiden.. så spiste han min. hver 3. time, Nu spiser han ca. hver 4. time i løbet af dagen, og her hen af aftenen hænger han i patterne hele tiden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.