Hvilken dukkevogn har jeres piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Christina.78

Livas mor skriver:

Vi havde en lille rød vibo først, men den er hun vokset fra nu..

Så nu hvor hun bliver 2 år om sølle 1½ uge, ja så har vi købt denne Brio til hende..

de samme to her, men min datter fik sin store vogn sidste jul og der var den også lidt for høj at kigge over men hun var ligeglad..hun er 2.5 ligenu og leger lige lidt mere med den store da der er mere plads i den..vores er lyserød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

bagger26

spj skriver:

Den er godt nok også fin. Hvad har du givet for den?

Jamen jeg har give 53 euro så ca 395 kr, så koster det 7 euro at få det sendt til danmark, det er ca 50 kr. Men jeg har også bestilt en masse andet, får en kæmpe forsendelse hjem i næste uge. Jeg har bla også købt dukken på billedet, og den har jeg givet 19 euro altså ca 140 kr for. Har købt en masse billig playmobil til storebror også...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. oktober 2011

spj

bagger26 skriver:

Jamen jeg har give 53 euro så ca 395 kr, så koster det 7 euro at få det sendt til danmark, det er ca 50 kr. Men jeg har også bestilt en masse andet, får en kæmpe forsendelse hjem i næste uge. Jeg har bla også købt dukken på billedet, og den har jeg givet 19 euro altså ca 140 kr for. Har købt en masse billig playmobil til storebror også...

Det er også en fin dukke. Kan god li at den har lidt hård. Hvad er det for en side du bestiller fra?

Anmeld

30. oktober 2011

bagger26

spj skriver:

Det er også en fin dukke. Kan god li at den har lidt hård. Hvad er det for en side du bestiller fra?

Ja det var også det jeg syntes var sødt..

Den hedder www.mytoys.de 

Anmeld

30. oktober 2011

spj

bagger26 skriver:

Ja det var også det jeg syntes var sødt..

Den hedder www.mytoys.de 

Tak, den må jeg lige ind og kigge på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.