Hvilken dukkevogn har jeres piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Stjernestoev

Livas mor skriver:

Vi havde en lille rød vibo først, men den er hun vokset fra nu..

Så nu hvor hun bliver 2 år om sølle 1½ uge, ja så har vi købt denne Brio til hende..

Jeg vil så gerne anbefale anbefale Brio, det er et godt køb
Brugte den hele min barndom, og den gik aldrig i stykker. På trods af den blev slæbt med ud i sne, og jeg nok helt sikkert selv lagde mig i den :-) Så her skal den helt sikkert gå i arv, når jeg får børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Karo

Min datter har denne og den elsker hun

http://www.frk-olga.dk/commodity/947

Anmeld

26. oktober 2011

4kløver

spj skriver:

Den er også så fin. Vi var faktisk i babysam for noget tid siden hvor de havde den stående og min datter var helt vild med den. Da vi så var der nede i lørdags og havde besluttet at hvis hun var ligeså vild med den, så skulle hun ha den nu hvor den også var på tilbud, men den var udsolgt

Bilka og føtex har dem tit på tilbud til 300kr

Anmeld

26. oktober 2011

henh01

Mi skriver:

Min datter er snart tre år, hun har den fra Moover, det er den jeg sælger i min shop, så hun kunne jo lige teste den  Den er ikke så høj, så den er god til hende.

http://stjerneleg.dk/gaavogn

Ellers er jeg helt vild med den fra HABA

http://www.klodsmajor.dk/haba-dukkevogn-blomst.product

Den har min datter og den er super god

Anmeld

26. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Vores prinsesse har oss en lille træ dukke vogn

Det er en vi har fået a min kusine og hun er simpelthen så glad for den Hva der dog ikk kan være i den vogn  Bare ærgeligt hun ikk har så meget plads at køre på

Har lagt et billede ved

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

spj skriver:

Den er også så fin. Vi var faktisk i babysam for noget tid siden hvor de havde den stående og min datter var helt vild med den. Da vi så var der nede i lørdags og havde besluttet at hvis hun var ligeså vild med den, så skulle hun ha den nu hvor den også var på tilbud, men den var udsolgt

Prøv BabySam.dk.. Der bestilte jeg Astrids over.. Sidst jeg var derinde og kigge, havde de flere..

Anmeld

26. oktober 2011

Livas mor

spj skriver:

Den røde har min datter også nu. Mine forældre har bare købt den store model så der går lidt før hun vokset fra den.

Den lilla er godt nok også fin. Elsker lilla. Er den meget stor?

Ved det ikke endnu, da den ligger gemt under sengen i en papkasse.. Da hun først skal have den til hendes fødselsdag d. 4. november. Men tror den er ret høj, selv om Liva er en høj pige, så vil hun nok skulle gå lidt på tæer

Anmeld

26. oktober 2011

spj

4kløver skriver:

Bilka og føtex har dem tit på tilbud til 300kr

Det må jeg lige prøve at holde øje med. Tak.

Anmeld

26. oktober 2011

spj

LouiseVous skriver:

Prøv BabySam.dk.. Der bestilte jeg Astrids over.. Sidst jeg var derinde og kigge, havde de flere..

Nåh ja, det var selvfølgelig en ide.

Anmeld

26. oktober 2011

spj

MillesMor111010 skriver:

Vores prinsesse har oss en lille træ dukke vogn

Det er en vi har fået a min kusine og hun er simpelthen så glad for den Hva der dog ikk kan være i den vogn  Bare ærgeligt hun ikk har så meget plads at køre på

Har lagt et billede ved

Den er også rigtig fin. Den er super god til når de er små. Mine forældre købte den lige inden hun begyndte at gå helt selv, så kunne hun bruge den som gå vogn. Det var rigtig smart.

Ja, her kniber det også med pladsen, men hun har haft sin røde trævogn med i haven hos mine forældre.

Ja, det er virkelig vildt hvor meget de kan få stoppet ned i den. Min far ville lave lidt sjov med min datter en dag, så han puttede hende ned i den og kørte ræs i haven det synes hun var vildt morsomt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.