flasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

jeg ved ikke hvad der sker ved det.. men jeg har det selv som dig engang imellem

og bliver jeg endelig sådan så jeg er meget usikker så, hælder jeg den ud og laver en ny..

Ja nemlig. Og min æreste er ved at blive godt træt af at jeg hælder ud hver gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Kender det godt, eller hvis man står og tæller i sig selv, og folk så kommer og snakker til en, evt. til familie tamtam'er, argh det så træls.

Ja meget

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

at de ikk får væske nok..

Ja okay

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

Der sker ikke noget ved at det går galt en enkel gang. Men hvis man konsekvent eller ofte kommer for lidt i, så får de jo for lidt næring, og hvis der kommer for meget i, så får de for lidt væske. Men kender det godt, jeg kunne også ofte komme i tvivl

Anmeld

25. oktober 2011

K&S

Kindfed skriver:

Men det er jo kun, hvis der kontinuerligt kommer for lidt eller for meget i - hvis man fx sparer på det, fordi det er dyrt, men hvem gør det? At du engang imellem skulle komme til at komme en ske for meget eller for lidt i, det sker der ingenting ved. Andet end din baby måske bliver sulten hurtigere, hvis du har glemt en ske, og måske får en lille smule hård mave ved en ske for meget. Men det er måske, og ikke noget, du skal ligge søvnløs over.

Anmeld

25. oktober 2011

Zeus

Anonym skriver:

Ja nemlig. Og min æreste er ved at blive godt træt af at jeg hælder ud hver gang.

Hæld pulveret i et lille bæger først? Hvis du så tæller forkert, så hælder du det bare tilbage i posen/pakken, og starter forfra.. Når du så er sikker, så hælder du det på flasken

Anmeld

25. oktober 2011

Fam. Madsen

Anonym skriver:

min mand kan også godt finde på og brokke sig.. men så siger jeg at det er beder jeg er sikker end at jeg er usikker og ked af og give ham flasken fordi jeg ikke ved og den er lavt rigtig.. også giver han mig jo ret..

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Hæld pulveret i et lille bæger først? Hvis du så tæller forkert, så hælder du det bare tilbage i posen/pakken, og starter forfra.. Når du så er sikker, så hælder du det på flasken

Åh god ide. Tak for tippet

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

min mand kan også godt finde på og brokke sig.. men så siger jeg at det er beder jeg er sikker end at jeg er usikker og ked af og give ham flasken fordi jeg ikke ved og den er lavt rigtig.. også giver han mig jo ret..

Sådan er det også her

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Der sker ikke noget ved at det går galt en enkel gang. Men hvis man konsekvent eller ofte kommer for lidt i, så får de jo for lidt næring, og hvis der kommer for meget i, så får de for lidt væske. Men kender det godt, jeg kunne også ofte komme i tvivl

Ja okay. & dejligt at høre at jeg ikke er den eneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.