flasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Når jeg laver flassker til min lille søn er jeg altid så bange for at jeg har puttet en ske for meget eller for lidt i

Står og tæller højt hver gang jeg putter en ske i, og blir hele tiden itvivl  

Hvad sker der egentlig hvis der kommer en for meget eller for lidt i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

twinny

Anonym skriver:

Når jeg laver flassker til min lille søn er jeg altid så bange for at jeg har puttet en ske for meget eller for lidt i

Det står på pakken...

Hvis der kommer for lidt i, er der for lidt næring...

Hvis der kommer for meget i, kan de små blive dehydreret (staves)....

Anmeld

25. oktober 2011

lycly

Anonym skriver:

Uh sådan har jeg det også nogen gange. Jeg smider det altid ud og starter forfra hvis jeg bliver i tvivl. Hvis de får for meget pulver får de ondt i maven, og hvis der er for lidt vand i får de ikke nok væske.

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Det står på pakken...

Hvis der kommer for lidt i, er der for lidt næring...

Hvis der kommer for meget i, kan de små blive dehydreret (staves)....

hvád vil det sige at blive dehydreret?

Anmeld

25. oktober 2011

Fam. Madsen

Anonym skriver:

jeg ved ikke hvad der sker ved det.. men jeg har det selv som dig engang imellem

og bliver jeg endelig sådan så jeg er meget usikker så, hælder jeg den ud og laver en ny..

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Kender det godt, eller hvis man står og tæller i sig selv, og folk så kommer og snakker til en, evt. til familie tamtam'er, argh det så træls.

Anmeld

25. oktober 2011

twinny

Anonym skriver:

hvád vil det sige at blive dehydreret?

at de ikk får væske nok..

Anmeld

25. oktober 2011

Kindfed

Men det er jo kun, hvis der kontinuerligt kommer for lidt eller for meget i - hvis man fx sparer på det, fordi det er dyrt, men hvem gør det? At du engang imellem skulle komme til at komme en ske for meget eller for lidt i, det sker der ingenting ved. Andet end din baby måske bliver sulten hurtigere, hvis du har glemt en ske, og måske får en lille smule hård mave ved en ske for meget. Men det er måske, og ikke noget, du skal ligge søvnløs over.

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Uh sådan har jeg det også nogen gange. Jeg smider det altid ud og starter forfra hvis jeg bliver i tvivl. Hvis de får for meget pulver får de ondt i maven, og hvis der er for lidt vand i får de ikke nok væske.

Ja okay. Jeg hælder nemlig også flasker ud næsten hver gang jeg tvivler.

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kindfed skriver:

Men det er jo kun, hvis der kontinuerligt kommer for lidt eller for meget i - hvis man fx sparer på det, fordi det er dyrt, men hvem gør det? At du engang imellem skulle komme til at komme en ske for meget eller for lidt i, det sker der ingenting ved. Andet end din baby måske bliver sulten hurtigere, hvis du har glemt en ske, og måske får en lille smule hård mave ved en ske for meget. Men det er måske, og ikke noget, du skal ligge søvnløs over.

Nej okay. Står nemlig altid dybt koncenreret hver gang jeg skal lave dem. og bagefter tænker jeg altid 'Hvad nu hvis...'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.