Nogle sygeplejesker eller sygepl studerende til stede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

marius' mor

1012lmp skriver:

?! Øhhh fisk, men tror jeg ikke eftersom jeg ikek ved hvad det er. haha haha... Det er bare intern skriftelig, 5 modul...

okay, har sendt den nu med forklaring.. også må det se om den kan bruges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

1012lmp

marius' mor skriver:

Ej for helved hvor er i bare søde altså...! Ved slet ikke hvad jeg skal sige... Tusinde gange tak altså... lgie pt kan ALT bruges! tak...

Anmeld

26. oktober 2011

1012lmp

marius' mor skriver:

Det er ikke som den vi skal skrive da vi jo har arbejdet tværproffesionelt med dem i odense, men er SUPER SUPER glad for at jeg måtte se den for den er stillet op som vi skal gøre det så det er bare helt kanon.. Tusinde gange tak altså... Det er så stort af dig!

Anmeld

26. oktober 2011

marius' mor

1012lmp skriver:

Det er ikke som den vi skal skrive da vi jo har arbejdet tværproffesionelt med dem i odense, men er SUPER SUPER glad for at jeg måtte se den for den er stillet op som vi skal gøre det så det er bare helt kanon.. Tusinde gange tak altså... Det er så stort af dig!

godt du kunne bruge den, er glad for at kunne hjælpe..

Anmeld

26. oktober 2011

T&T

Jeg kan godt høre jeg er for gammel, jeg aner ikke hvad modul 5 er. Eneste opgave jeg har liggende, er den afsluttende men den er 10 år gammel og dermed oldenordisk.

Anmeld

26. oktober 2011

1012lmp

T&T skriver:

Jeg kan godt høre jeg er for gammel, jeg aner ikke hvad modul 5 er. Eneste opgave jeg har liggende, er den afsluttende men den er 10 år gammel og dermed oldenordisk.

haha ja det kan jeg godt se.... Vildt som tiderne ændre sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.