Nogle sygeplejesker eller sygepl studerende til stede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

1012lmp

Ja jeg sidder og bøvler med min modul 5 eksamen og er bare kørt fuldstændig død og ville høre om der måske var nogle af jer der havde en opgave liggende...?

Har så meget brug for et lille skub til at komme videre og se opstillingen osv..

Hjææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

marius' mor

hvordan er det nu lige med modul 5 opgaven?? hvad er det den skal handle om.. så vil jeg se, om jeg kan genkalde mig den..

Anmeld

25. oktober 2011

Victoriasmor88

Kigger lige efter  

Anmeld

25. oktober 2011

Miss Church

1012lmp skriver:

Ja jeg sidder og bøvler med min modul 5 eksamen og er bare kørt fuldstændig død og ville høre om der måske var nogle af jer der havde en opgave liggende...?

Har så meget brug for et lille skub til at komme videre og se opstillingen osv..

Hjææælp

Jeg har en modul  eksamen liggende til en 10'er Du er velkommen til at skrive den mailadresse så kan jeg sende den til dig som inspiration

Anmeld

25. oktober 2011

1012lmp

Miss Church skriver:

Jeg har en modul  eksamen liggende til en 10'er Du er velkommen til at skrive den mailadresse så kan jeg sende den til dig som inspiration

Er det til modul 5? Kan heller ikke bruge den til andet da den bliver lavet forskelligt alt afhængig af hvor man er i landet... Men er bare TOTALT lost... vi har intet info fået og Ja det hele er bare mega fustrerende lige nu....

Tusinde gange tak du er en life saver..

Min mail er frk.love@hotmail.com

Anmeld

25. oktober 2011

1012lmp

marius' mor skriver:

hvordan er det nu lige med modul 5 opgaven?? hvad er det den skal handle om.. så vil jeg se, om jeg kan genkalde mig den..

Det er tværfagligt samarbejde...

Anmeld

25. oktober 2011

Miss Church

1012lmp skriver:

Er det til modul 5? Kan heller ikke bruge den til andet da den bliver lavet forskelligt alt afhængig af hvor man er i landet... Men er bare TOTALT lost... vi har intet info fået og Ja det hele er bare mega fustrerende lige nu....

Tusinde gange tak du er en life saver..

Min mail er frk.love@hotmail.com

Ja det er en modul 5 Sender den lige med det samme

Anmeld

25. oktober 2011

M (:

1012lmp skriver:

Hjææælp

Vil gerne hjælpe, men da vi desværre ikke skrev opgave på modul 5, men havde mdt. eksamen i stedet, kan jeg desværre ikke sende et eksempel til inspiration..

Anmeld

25. oktober 2011

1012lmp

Miss Church skriver:

Ja det er en modul 5 Sender den lige med det samme

OMG... Hvis du vidste hvordan jeg har det lige nu.. Ved slet slet ikke hvad jeg skal sige... tak er et meget fattigt ord lige nu...

Tak tak tak tak.... Kan være det bare lige giver det sidste skub.... tak

Anmeld

25. oktober 2011

Miss Church

1012lmp skriver:

OMG... Hvis du vidste hvordan jeg har det lige nu.. Ved slet slet ikke hvad jeg skal sige... tak er et meget fattigt ord lige nu...

Tak tak tak tak.... Kan være det bare lige giver det sidste skub.... tak

Det var da så lidt

Det er dejligt at kunne hjælpe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.