Baby hoster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Det er det samme her, så håber ikke de siger det "kun" er en virus i morgen.... 

Du skal bare sige du tror det er astmatisk bronkitis. Det gjorde jeg, og havde sørme ret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Clisolka

benjamins'mor skriver:

Du skal bare sige du tror det er astmatisk bronkitis. Det gjorde jeg, og havde sørme ret.

Tak, det må jeg lige have skrevet bag øret 

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Tak, det må jeg lige have skrevet bag øret 

Hun sagde at de plejer kigge på det, og hvis de ikke er 100% sikre starter de med den blå astma maske, den fik Benjamin, ikke fordi de ikke var sikre, men den bruger man lige når de får et hoste anfald eller ræller. Og hvis det ikke hjælper får de den lilla.

Anmeld

25. oktober 2011

Janni.

Som en anden skrev, hæv hovedgærdet.. evt med bøger under sengen. Det hjælper her hos Silas som hoster, snotter, har feber og er på pencillin 

Anmeld

25. oktober 2011

Clisolka

benjamins'mor skriver:

Hun sagde at de plejer kigge på det, og hvis de ikke er 100% sikre starter de med den blå astma maske, den fik Benjamin, ikke fordi de ikke var sikre, men den bruger man lige når de får et hoste anfald eller ræller. Og hvis det ikke hjælper får de den lilla.

Hun ræller ikke, men de hosteanfald er ikke sjove  Sådan har det stået på i ca. en måned nu... 

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Hun ræller ikke, men de hosteanfald er ikke sjove  Sådan har det stået på i ca. en måned nu... 

Benjamin havde det også i en måned før de fandt ud af at det var astma.

Anmeld

25. oktober 2011

Clisolka

benjamins'mor skriver:

Benjamin havde det også i en måned før de fandt ud af at det var astma.

Det er lidt lang tid i de små størrelser - jeg 'er i morgen 

TS - undskyld jeg lige fik langet et spørgsmål ud i din tråd, men så lige et snit, så håber det er okay 

Anmeld

26. oktober 2011

JeNoVa

benjamins'mor skriver:

Eller rettere, astmatisk bronkitis, det vokser de normalt fra ved 2-5 års alderen.

Åh, det håber jeg ikke, det er. Men jeg ved, at jeg selv havde det som barn, så det er jo ikke umuligt. 

Anmeld

26. oktober 2011

JeNoVa

livhemdrup skriver:

Husk ikke alt for varmt klædt på til natten det gør som regel hosteriet meget værre. Og rummet skal gerne være køligt. Elllers hæv sengens hovedgærde. Håber hosteriet snart stopper.

Tak, det med hovedgærdet må jeg prøve, men jeg har svært ved at ændre meget på temperaturen. Jeg tror dog heller ikke, at det har med temperaturen at gøre, for hun hoster nat og dag, og det gør hendes tvillingesøster ikke, selvom de er det samme sted.

Anmeld

26. oktober 2011

JeNoVa

Janni. skriver:

Som en anden skrev, hæv hovedgærdet.. evt med bøger under sengen. Det hjælper her hos Silas som hoster, snotter, har feber og er på pencillin 

Tak, jeg kan forstå, at jeg ikke er den eneste, der døjer med dette. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.