Baby hoster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.481 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

JeNoVa

Min ene datter på 7 måneder, som ellers lige var begyndt at sove en anelse bedre, hoster meget for tiden. Det gør, at hun vågner hele tiden, når hun sover, og hun hoster også, når hun er vågen.

Er der nogen, der ved, hvad jeg kan gøre eller give hende, som ikke er medicin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Clisolka

JeNoVa skriver:

Min ene datter på 7 måneder, som ellers lige var begyndt at sove en anelse bedre, hoster meget for tiden. Det gør, at hun vågner hele tiden, når hun sover, og hun hoster også, når hun er vågen.

Vi giver Isabella kamilethe herhjemme  

Hun har hostet den sidste måneds tid, er blevet tjekket (det er kun en virus, siger de kloge hoveder). Nu skal hun tjekkes igen i morgen - sidst fik vi at vide, at de ingen medicin kan give, blot at vi skal give hende børnepanodil for at lindre - og selvfølgelig theen 

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Det gjorde min søn også, var først til vagtlægen med ham, de sagde der ikke var noget. En lille uges tid efter var jeg ved egen læge med ham, der fik han konstateret astma.

Anmeld

25. oktober 2011

JeNoVa

Babymor2010 skriver:

Vi giver Isabella kamilethe herhjemme  

Hun har hostet den sidste måneds tid, er blevet tjekket (det er kun en virus, siger de kloge hoveder). Nu skal hun tjekkes igen i morgen - sidst fik vi at vide, at de ingen medicin kan give, blot at vi skal give hende børnepanodil for at lindre - og selvfølgelig theen 

Kedlen er sat over. Tak for rådet!

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Eller rettere, astmatisk bronkitis, det vokser de normalt fra ved 2-5 års alderen.

Anmeld

25. oktober 2011

Clisolka

JeNoVa skriver:

Kedlen er sat over. Tak for rådet!

Var så lidt  

Anmeld

25. oktober 2011

Clisolka

benjamins'mor skriver:

Det gjorde min søn også, var først til vagtlægen med ham, de sagde der ikke var noget. En lille uges tid efter var jeg ved egen læge med ham, der fik han konstateret astma.

Jeg tror også det er en gang astma her... Jeg har en lille fornemmelse - hvordan hostede din søn?

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Jeg tror også det er en gang astma her... Jeg har en lille fornemmelse - hvordan hostede din søn?

Til at starte med lød det bare som sådan noget falsk hoste, altså som når de vil have opmærksomhed, så blev det til rigtigt hoste, sådan noget småtteri, og til sidst fik han sådan nogle voldsomme hoste anfald hvor han nogle gange ikke kunne trække vejret mens han havde et hoste anfald.

Anmeld

25. oktober 2011

livhemdrup

JeNoVa skriver:

Husk ikke alt for varmt klædt på til natten det gør som regel hosteriet meget værre. Og rummet skal gerne være køligt. Elllers hæv sengens hovedgærde. Håber hosteriet snart stopper.

Anmeld

25. oktober 2011

Clisolka

benjamins'mor skriver:

Til at starte med lød det bare som sådan noget falsk hoste, altså som når de vil have opmærksomhed, så blev det til rigtigt hoste, sådan noget småtteri, og til sidst fik han sådan nogle voldsomme hoste anfald hvor han nogle gange ikke kunne trække vejret mens han havde et hoste anfald.

Det er det samme her, så håber ikke de siger det "kun" er en virus i morgen.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.