Hvordan bruger jeres børnepenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

MorDk

Fam. Madsen skriver:

her bliver de brugt til børne hvis de mangler noget ellers tager vi ud og oplever noget for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Altså jeg tror alle løbende kommer tøj, legetøj osv til deres børn.

Denne her gang gik de til lidt julegaver, en fødselsdagsgave, lidt nyt tøj til bettemanden i str. 80 og 2 nye trøjer til mig.

Og så fik bettemanden også lige en Brio gåvogn, tog pengene ud af budgettet, og lagde så dem ind igen da vi fik børnepenge. Og så blev der også lige sat 200 kr ind på hans børneopsparing.

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

benjamins'mor skriver:

Altså jeg tror alle løbende kommer tøj, legetøj osv til deres børn.

Denne her gang gik de til lidt julegaver, en fødselsdagsgave, lidt nyt tøj til bettemanden i str. 80 og 2 nye trøjer til mig.

Og så fik bettemanden også lige en Brio gåvogn, tog pengene ud af budgettet, og lagde så dem ind igen da vi fik børnepenge. Og så blev der også lige sat 200 kr ind på hans børneopsparing.

Hov, i øverste linje skulle der stå køber.

Anmeld

25. oktober 2011

T&T

Carina1977 skriver:

Det hedder jo heller ikke børnepenge, men børnefamileydelse....ergo er det ikke barnets penge, men familiens 

Det er fint nok at nogen vælger at bruge pengene udelukkende på børnene, men bryder mig ikke om at folk ruller med øjnene, når jeg vælger at bruge pengene på MIG engang imellem 

Men jeg tror faktisk at en hel del har den holdning at pengene er til børnene....at der så er nogen der har en skarpere holdning end andre, det er jo straks en anden snak 

I bund og grund tror jeg vi alle køber ting løbende til vores børn, så man skal bestemt ikke have dårlig samvittighed over at bruge pengene på sig selv også 

Så har det skiftet navn siden jeg var hjemme sidst, det er da også en mere passende betegnelse!

Anmeld

25. oktober 2011

Muffinmus

de  fleste går til ungerne og få går til alm brug:-)

Men det er mig der køber det de skal have og vilJens give dem lidt ekstra betaer han tit bare selv de få ting.....så mest tøj og ting til dem tror jeg de ryger til.

Anmeld

25. oktober 2011

Hansen97

Her bruges de til børne opsparing og betaling af institutioner... Har lagt dem i budgettet så vi har de ekstra penge hver måned i stedet for hver 3. Måned...

Anmeld

25. oktober 2011

TinaPina

Her ryger pengene ind på en konto hvor hans penge står. Og når han så på et tidspunkt skal have nye møbler på værelset, autostol osv så køber vi for de penge.

Pengene er ikke en del af budgettet og går udelukkende til Johan

Anmeld

25. oktober 2011

Carina1977

T&T skriver:

Så har det skiftet navn siden jeg var hjemme sidst, det er da også en mere passende betegnelse!

Helt bestemt 

Anmeld

25. oktober 2011

twinny

Her ryger der nogle penge ind på børneopsparing... lige nu står de bare på kontoen, så må vi se hvad drengene kommer til at mangle... der bliver brugt nogle til julegaver til drengene...

Anmeld

25. oktober 2011

Her ryger den ene omgang ind på hendes børneopsparring. Så skal vi ik tænke mere på den resten af året!

Det er  6. gang vi har fået, denne gang, så vi er stadigvæk lidt 'nye' i det med børnepengene.

Vi bruger ikke pengene kun på Lisa, dog har vi én gang købt en nitro city klapvogn til hende, men ellers køber vi (som vist alle andre også gør) når hun mangler!!

Vi snakker om at tage ud og rejse om et par uger, så denne gang går de til oplevelser!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.